Lägenhet fixad

Har fixat lägenhet nu, 6c, Rossmore Close, Rossmore road, London, SE1 6NN, Great Britain. Flyttar in inom kort . Har skaffat engelskt mobilnummer också: +44 (0) 7809 14 49 79, DET är ett nummer jag aldrig kommer att komma ihåg kan jag lova, alldeles för många  siffror.

Lägenhet ja, elle rum i lägenhet är det ju. Mysig lägenhet, ska dela med andra svenskar, det är två sovrum, ett är mitt (DuH!), vardagsrum, hall och kök och badrum och annat skit man har i en lägenhet. den ligger precis vid Baker Street så jag kommer vara ungefär som Sherlock Holmes tänker jag mig.

Vet inte riktigt vad jag har för detektiv-gener och så men jag tro jag skulle bli en bra Sherlock. Nyfiken som fan och inte så lite irriterande besserwissrig ibland. Besswerwissrig? är det ett ord, ja nu är det det iaf. ett kul ord, lite som Honeypunch som jag ju skrivit om tidigare. Hej förresten!

Detektiv var det ja, eller var det det, lägenhet var det kanske. Äh, den finns iaf, lägenheten alltså. Roligare med detektivjobbet då, Basse skulle alltså vara min watson skulle man kunna tro, fast han bor ju inte på Baker Street kanske inte Watson heller gjorde? Jaja, kan kanske inte blir detektiv, har ju ett annat jobb som jag trivs bra med, dessutom är jag lite feg och skulle mest hålla mig undan alla svåra fall och då är det kanske ingen idé.

Jag skriver ganska sällan nu och det ebror på att jag bara hara internet på jobbet och ännu har inte Ladbrokes hoppat på idéen om att anställa mig som bloggare istället, inte heller har de gått med på att låta mig spela EPT-turneringen i poker här i London i september. Fast jag lovar att jag skulle vinna och att det skulle va bra publicitet för Ladbrokes, får väl se om de ändrar sig. De i det här fallet är min chef andreas som inte skulle kunna låta mig göra det ändå men...... ja, vi får se hur det går.

Så, lunchen slut, inga speciellt tänkvärda tankar idag. Mer av en lägesrapport skulle man kunna säga. Läget är bra, Man U vann, Leyton förlorade, världen är fortfarande galen med svält, krig och annat skit, Solen skiner ibland och så regnar det en del. Allt är som vanligt, nu ska jag jobba igen.

Hadet!

I pity Moriarity


Kommentarer
Postat av: linus

jag tror jag kan ditt nummer redan dom fyra första siffrorna är samma som i mitt kontonummer, kanske inte så enklet för dig men åandra sidan så kanske inte du ska ringa dig själv så ofta. 14 är ju jonas höglunds nummer 49 är ett mål mindre än håkan lobbs svenskamålrekord i nhl och 79 är året jag är född, SMACK, RAINMAN in a can

2006-08-22 @ 20:25:42
Postat av: Sofie

Låter ju bra med lägenheten ;)

2006-08-23 @ 00:09:25
Postat av: mats

Varför har du reklam för Ikea på din blog? Ses i helgen!

2006-08-23 @ 10:55:38
Postat av: mats

Jaha, det var olika reklam för varje gång sidan laddas.. jag tror jag förstår nu.

2006-08-23 @ 10:56:25
Postat av: Linus

Mats: frågan är ju varför han har reklam för hårförlängnings kit?

2006-08-23 @ 12:12:14
Postat av: Fabianada

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback