Det nya året.

Eftersom det är så vansinnigt tråkigt att kolla bakåt och minnas allt kass som hänt eller för den delen minnas allt fantastiskt som hänt under det gångna året så tycker jag att det är bättre och härligare att blicka framåt. Prata minnen gör man bäst på Nordfelds i Vänersborg eller för den delen på kårhuset i Örebro. På båda de ställena träffar man folk som jag verkligen älskar att umgås med, där finns en tid som är förbi men som alltid finns kvar i minnet. Prata minnen gör man inte på ipitythefool.  Här pratas framtid, här ser man framåt och här tas de nya tagen mot ett starkare samhälle och här är framtidstron som starkast. 

En kort nutidsorientering om Rickard av Rickard: Jag mår bra, har vart hemma i Vargön i ett par dagar och träffat familj och vänner. Tobias har blivit pappa till Noel och han har blivit en starkare och bättre person av det, underbart att se. Hmm, det hadlar ju inte om mig tänker ni då, men det gör det. tobe är min äldsta vän och jag är så stolt över honom. Sådetså. Barasådär. Jag bor som ni vet i London men jag ska flytta igen. Nytt jobb, nya möjligheter inom ladbrokes ger mig chansen att flytta till Gibraltar i södra spanien. Verkar fint så det tåget hoppar jag på, eller flyget. så där kommer jag bo nu. Var en period där jag var het på arbetsmarknaden men jag valde att stanna med Ladbrokes och det känns skönt. 22 Januari börjar jag där. Barasådär. 

jag hoppas att ni all får ett strålande 2007 och att det går bra för er i livet, det vet jag att det kommer göra, ni är fantastiska. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett stort gott nytt år! Gibraltar minsann, inte helt fel kan jag tänka. Tror på dig som vanligt, klart du ska anta utmaningar och följa flödet i livet. Jag blir Stockholm troget ett tag till. Men nu är det dags att fira det gamla året och vänta in det nya. Ett nytt med spännande upplevelser och nya överraskningar. Saknar dig en smula..

kram

2006-12-31 @ 17:13:07
Postat av: Kattis

åh som alltid när jag skriver på din blogg så försvinner mitt namn under tiden jag skriver...

Postat av: Anna

Gott nytt på dig oxå! Lova att ta hand om dig där nere i södern!!!!

2007-01-01 @ 22:41:07
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: niklas

nordfeldts is da shit fanimig!

2007-01-01 @ 22:42:03
Postat av: Foffi

Jag ska ta hand om både mig själv och London, jag lovar.

2007-01-02 @ 23:35:21
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: jeppan

Detta är ett svar på din kommentar hos mig: Hahaha! Det var en ekorre med sex ben och fyra tänder Rickard.

2007-01-04 @ 23:29:03
URL: http://jeppelarssons.blogg.se
Postat av: Petra

Är alldeles övertygad om att 2007 kommer bli ett fantastiskt år.

2007-01-06 @ 22:56:05
Postat av: jeppan

2007 kommer säkerligen bli ett bra år Rickard, Gibraltar och allt. Men handen på hjärtat, är inte 2007 bara en lång väntan på sommaren 2008 och alperna? TYROLERHATT!

2007-01-07 @ 02:36:57
Postat av: Rickard

Det är det, 2007 är en sträcka inför tyrolen. Jag värmer upp nere i södern under tiden. Nära till Sevilla och så, de har ju en ganska bra fotbollslag också

2007-01-07 @ 10:26:20
URL: http://ipitythefool.se
Postat av: maria

Vill bara krama om min bror. Önsakar dig det bästa under 2007. Jag tänker på dig saknar dig. Tänker nog hälsa på dig där i Gibraltar.

2007-01-07 @ 20:08:18
Postat av: John

Härligt med gibraltar, då blir vi ju landsfränder, även om det e en bit mellan våra bostäder...
bara o önska att 2007 levererar mer än 2006 gjorde.

ha det, och tack för siffran :D

2007-01-08 @ 10:40:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/9277
Postat av: Uffo

Eyyyy......

Det var ett tag sen.. Läge?
Jag blir göteborgare på fredag :) Det tog lite längre än beräknat, men ju är jag fan på väg!!!

Bärs nån dag?

2007-01-08 @ 21:57:58
URL: http://ampdoc.blogspot.com
Postat av: Rickard

webbärs då eftersom jag bor i gibraltar from närsomhelst, och fram tills dess i London. Men jag dricker gärna en bärs på vilket sätt som helst.

2007-01-09 @ 21:17:11
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Gary Dourdan Star

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-04-24 @ 10:18:50
URL: http://gary-dourdan-star.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback