Mjaha

Så, det visar sig efter allt att jag inte är världens bästa kille. Kanske inte ens nära. Kanske inte ens lite. Men jag går efter min känsla för vad jag tror är rätt. Det måste jag göra. Det har jag alltid gjort. Det är jag. Det betyder inte att allt är champagne och rosor jämt, det gör det verkligen inte men det är enklare för mig själv att förstå och för att utvecklas vidare. Och det är mitt liv, det är jag som lever det och det är jag som får ta konsekvenserna av det. 

.

Det är en tuff tid nu, av respekt för alla inblandade ska jag inte ta upp allt som händer här på bloggen men faktumet kvarstår. Allt är nu annorlunda och det är mitt fel. Jag har ställt till det och jag får stå för det. Och det gör jag. Det är inte lätt när man gör någon illa och det är inte lätt att se någon må illa. Men jag måste göra vad jag tror är rätt.  

.

Hur gör man nu då? När man bor här? Inte kan jag bo kvar, inte i det rum som vi byggde upp tillsammans? Kan man det verkligen? Kan jag det verkligen? Det är massor av frågor och det finns ytterst få klara svar. Men jag får lita på min instinkt som vanligt. jag tror på mig själv och jag är stark. stark nog att klara detta och stark nog att komma ut som en bättre och än mer självsäker person. jag tror stenhårt på mig själv, det vet ni. 

.

Som vanligt när sådant här händer så berättar jag det för ingen. Inget illa ment mot nån av er men jag tycker det är jobbigt nu i början, jag hade tänkt berätta snart.  Men på sina håll har det spridits ändå. tack alla som bryr sig, jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni betyder massor för mig och det vet ni hoppas jag. När jag blir rik och mäktigt ska jag ta hand om er. ;) 

.

Det finns fler av mina vänner som har det svårt nu och till er vill jag främst säga att JAG tänker på er i er svåra stund och jag hoppas att ni vet att ni har en vän i mig och även om jag är i U-land så går det att nå mig och det är bara säga till så når jag er. Vi har alltid haft bra samtal och det skulle inte vara någon skillnad nu. Bara för att jag har det jobbigt så glömmer jag inte mina vänner, aldrig. Det är inte jag. Det har det aldrig varit och det kommer det aldrig bli.

.

I pity min halsinfektion som håller mig från jobbet. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emil

Som vi sa sist... jag tänker på dig och håller din rygg. Kram, bryschan!

2006-12-06 @ 12:30:29
Postat av: Cajsa

Skickar över en kram till dig över nätet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback