Paus

Jag skrev ett inlägg för en vecka sen, det vet jag. det hade innehållet att jag nu tar en paus från det här. Nu är det inlägget borta. Vet någon vart det tagit vägen. Kanske får man inte skriva inlägg om att man ska apusa från sitt bloggande, kanske är det ett omen att jag inte ska sluta. 

Skitsamma, Jag hade iaf beslutat mig för att ta en liten paus och det står jag fast vid, kan vara en dag, en vecka eller ett år. den sm lever får se. När inspirationen kommer tillbaka helt enkelt.

Hej på er. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar dumt! Hur ska vi nu kunna ha koll på dig?

Postat av: Lollovisen

Jag hoppas att inspirationen kommer tillbaka snart! Jag lever för mina vänners bloggar, jag kollar det innan jag kollar mailen när jag startar datorn... Skickar över lite inspiration... hoppas den hjälper :)

2006-12-22 @ 10:19:20
URL: http://lollovisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback