Tornado

Det har blåst och regnat lite idag. Helt normalt tyckte jag, inte så att man går till affären i det men inget speciellt. Sen läser man att hus har blåsts sönder och samman och folk ligger på sjukhus. Lite sjukt. Tydligen en minitornado, va fan nu det är.

tur att engelska hus är så kraftiga så de inte kan stå emot ens en minitornado. Men mitt hus höll. Bra att veta när vargen kommer och frustar och stånkar och ska åt grisarna. Eller nåt

Tornado förresten, var inte det en galenskaparnagrej? Jo, det tror jag. det var visserligen ganska galenskapat att ett hus båste sönder här också men inte på ett roligt sätt. Mer som Engelsk humor, rå och elak. 

I övrigt är jag fortsatt sjuk och fortsatt kass. 

Kommentarer
Postat av: Lollovisen

Tornado, det var galenskaparna... de gjorde bland annat en skämt reklam för världens enda shakaranda-färgade-tandkräm... de sprang även omkring med en os-fackla av någon konstig anledning...

så du hade rätt...

Postat av: Lollovisen

och skämtreklam är såklart ett ord :)

2006-12-08 @ 15:12:23
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Markus

Tornado - en tittarstorm! (I väntan på nästa OS)
Helt enkelt underbart. Svensk humor i toppklass.. Var har den tagit vägen förresten?

2006-12-09 @ 15:54:50
URL: http://erik-markus.blogspot.com
Postat av: Kattis

inte glömt bort, bara satt på undantag tillfälligt!

2006-12-09 @ 19:15:10
Postat av: Lollovisen

Oh tack! Jag visste att det hade något med OS att göra!

2006-12-10 @ 13:16:35
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Johan R

"Hoppa bort", min absoluta favorit...

2006-12-17 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback