Bilder från eftermiddagen

Innergården där jag bor. Det är ju för sorgligt egentligen.

Min innergård, det är ju för sorgligt egentligen

Hur ska vi nånsin få fram bra bollspelare här, inte konstigt att Örgryte ligger sist i Allsvenskan.


Marathon-skor

Trötta skor efter dagens pass. Gamla skor som sagt, måste skaffa nya. Tyska skor också, Adidas. Vill inte springa med tyska skor. Imorgon spelar jag tennis med peter, med Japanska skor. Bara onda 2:a världskrigsländers-skor på mig alltså. Hmm, får bli ett inlägg om det imorgon kanske.

Kommentarer
Postat av: erika

ja på riktigt rikard, tyska skor. skärpning.
Vet du att man kan göra egna sånna där bilder med text på på nätet nånstans. du förstår säkert inte vad jag menar men jag ska återkomma med en länk en vacker dag. det är väldigt kul, du ska få se.

2006-07-28 @ 22:36:00
Postat av: erika

rickard.

Postat av: andreas

så du ska bli maratonlöpare! jag vet inte om det var av inspiration från dina planer eller ej, men igår kväll sprang jag iallafall milen. fastän jag hade druckit vaniljvodka dagen (okej då, kvällen) innan. och hade tänkt att 5km nog skulle räcka pga det.
hoppas för övrigt du sett scrubsavsnittet från säsong5 när JD ska klara av en triathlontävling. det är lite på samma spår som du skrev om.

"bollspelsförbudet" är rätt roligt (om än tragiskt), när man vet att det står i IFK/GAIS/ÖIS/ETC/ETC/ETC-land!

2006-07-31 @ 11:51:07
URL: http://liraboll.alltid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback