Ausfahrt....... tysklands största stad

Gardagen tillbringades med att aka bil genom hela jävla tyskland nästan- Dortmund - München pa bakfylan, gör om den om ni vill, det vill ni inte. En sak slog mig nmär jag körde runt runt i tyskland och det är att det där stället ausfahrt som det är skyltat tillöverallt maste vara det största och häftigaste tyskalnad har att efrbjuda för det var skyltata precis överallt dit. galet mycket skyltar. galet land, kul land, fan, idag smäller det, Vad är klockan...... dumma jävla tyska tangentbord, inget fragetecken ens. det rä klart, de har ju aldrig bett om lov innan.

shit vad stryk jag kommer aka pa när sverige slatt ut tyskland idag, kanske ska ta med sin matteuströja fran -90 i bakfickan........

Tyskland är iaf ett underbart land att vara i än sa länge, mycket kul folk och mycket kul öl att dricka, ocg korv. tycker om korv.

Shit vad nervös jag är.

maste sluta nu, dags att sluta upp med alla svenska fans pa marienstrasse eller vad fan det hette.

Ausfahrt, jag ska hitta dig din sluga jävel, en gang försökte vi men vi kom bara till jordens största donut - allianz arena- galet läcker arena för övrigt. ajajaj. det blir tufft

Det var visst midsommar igar, missade det ganska ordentligt.

I pity Ballack

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm. Knasigt ar det att lasa ditt inlagg nu nar man vet hur det gick. Men du far halla kvar vid kanslan du hade nar du skrev det. Sjalv pallrade jag mig upp mitt i natten for att de matchen, men da fungerade inte tv:n saklart. Sa jag gick surt och la mig. Tror nog att det var darfor de forlorade. Oh well. Vi far leva kvar i 94-drommen i fyra ar rill. Da kanske kanske...

2006-06-27 @ 12:57:34
Postat av: A.Andersson Jr

såg ditt meddelande. måste varit en fantastisk hemfärd för dig med.

satt bara stilla, tyst inne på arenan i nära en timme. sen satt jag stilla, tyst utanför arenan i någon timme till. o allt var bara fyllt av tomhet. samma tomhet följde med hem till sverige.
all den där magin som skulle ske?
men men, tyskarna var ju glada...

2006-06-28 @ 00:05:44
Postat av: Rickard

dom var det ja, glada alltså. Själv satt jag stilla resten av kvällen. struntade i argentinamatchen och var allmänt sur och grinig. började bråka med folk jag tycker om och........ ja var allmän idiot helt enkelt. känns inte bättre ens ett par dar efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback