Nyheter från en trådlös lägenhet som inte är endast min

Goda nyheter.

Idag har jag hittat internet hemma i vår lägenhet. Hoppas det håller i sig och den stackarn som inte lösenordskyttat sitt nätverk fortsätter med sin barmhärtiga stil och försörjer mig med välbehövd internetlinje.

Så, intressanta dagar de som varit. Har helt plötsligt helt nya lägenhetsvänner här i London, Jakob och Carro heter dom. Jakob - jakop - heter det jakop? Nej, det ser fel ut, jakob måste det vara. Fast det uttalas fan J-A-K-O-P iaf, väl? skitsamma. Han jobbar på bank eller nåt iaf, 25 år tror jag, ungefär, spelar inte så stor roll egentligen. Carro kan man egentligen bara stava på ett sätt va, jag antar att man kan stava med k också och att hon heter nåt annat än carro men för nu blir det carro. Hon e kanske 25 eller nåt sånt också, inte heller det spelar någon roll egentligen, kul är hon iaf. Skrattar mycket, det gillar jag, Skratt alltså.

Shit, nu är det sent, jag måste sova

I pity the fool som stänger av det trådlösa (igen)

Kommentarer
Postat av: Foffilie

Du måste ju vara det goaste i hela världen! Ja så är det.

Postat av: Cajsa

Haha, det här var nog det virrigaste inlägg jag sett dig skriva nån gång. Skönt att se att även du kommer med såna! =) Ha en trevlig helg i London!

2006-09-08 @ 10:36:14
URL: http://www.lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Lollovisen

men hurru, din fd. och nu blivande sambo, vad heter hon i efternamn? hur stavar men det? jag tror att du kan finna svaren närmare än du tror min vän... *låter som en vis indian*

2006-09-09 @ 11:51:58
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Jakop

Japp, man ska stava Jakop :)

2006-09-20 @ 14:06:09
URL: http://jakopdalunde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback