Offensive language

Hej kära blogg och hej kära bloggläsare. Hade nästan glömt bort att jag har den här, eller hade jag det? Näe, inte har jag det men det är svårt att skriva när det helt plötsligt är massor på jobbet och inget internet hemma. Tacka då Harcourt arms som bjuder på trådlöst internet till sina kunder. Harcourt arms är en pub med tydlig svensk anknytning, typ bara svenskar jobbar där, dom visar svensk fotboll, svenska komiker uppträder där, spelar svensk musik osv osv. svensk öl osv. ja, ni fattar kanske. Trådlöst intenet ver det ja, det bjuder de också på, vet inte om det är svenskt däremot, skulle inte tro det.

Det intressanta med detta nät är att man kan inte göra allt man vill på det. Några exempel: 1. Man kan gå in på aftonbaldet men man kan inte gå till sportdelen (sportbladet) för då bryter man mot någon regel (okänd regel) 2. Man kan gå in på hela ladbrokessidan utan den där det står numret till kundtjänt (anledning okänd igen) 3. Den bästa av dem alla. Jag kommer in på alla mina vänner bloggar men min egen ipitythefool kommer jag inte in på (inte okänd anledning) You are not allowed to watch this site because of it's offensive language....... haha. Underbart och tragikomiskt på samma gång, där får man för att man skriver från hjärtat.

Men jag har lurat dem, jag loggar in via blogg.se och sen kan jag kolla kommentarer därifrån, inte för att jag har några för att jag är bortglömt och oälskad av folket (eller så har jag inte skrivit nåt själv på ett tag) nåt av det är det iaf.

Just det, jag kan inte ha igång mitt mailprogram från kåren eller gå in på adium ( min msn-agent heller) Men allt annat kan man göra, det lilla som finns kvar.

Ja, just ifag är det väl detta jag berättar om, förhoppningsvis dyker det upp spännande historier om livet i London och fotboll och konserter och jobb och annat mne nu blev det om harcourt arm, Londons just nu bästa pub. Inte lika mysig och geniun som The Cock men gratis trådlöst. We like!

Just ja, snart ska jag publicera lite bilder på min lägenhet också, om jag orkar ta dem någon dag.

I pity the fool som stänger av det trådlösa.

Kommentarer
Postat av: Annisen

Det låter ju alldeles...alldeles..underbart... =0)

Heja trådlöst!

Postat av: Kattis

Självklart är du inte bortglömd, bara långt borta! Har du tänkt på att livet rullar vidare trots att man släppt studier, engagemang och annat.. utan problem dessutom. I like!
Kram
K

2006-09-06 @ 10:50:25
URL: http://tankarfranbalkongen.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Hmmm så grovt språk använder du väl inte? intressant dock, undrar vad de har för kriterier...

ajustja jag ska skriva på papper för en lägenhet imorgon, jag ska bli lägenhetsägare i Stockholm... ascoolt!

miss U iaf, när du är här å hälsar på nästa gång kanske du kan få en glimt :)

2006-09-06 @ 21:25:55
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jag tror att det är en busig liten figur som nästlat sig in det trådlösa nätet som drar dig i benet! =0)Det är min teori. Offensive language... Haha.

2006-09-07 @ 09:58:22
URL: http://www.lifeisabitch.blogg.se
Postat av: mats

Det låter som du bor i Kina eller någon annan censurkåt regim... galet. Trådlöst är det även i Markbacken numera, kan stänga mina två dörrar samtidgt till svorummet för första gången på ett par månader. Trådlöst är verkligen da shit.. ha det!

2006-09-07 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback