Jag hittade tillbaka

Fick 'ntligen mitt inlogg att fungera igen. Vet inte vad problemet har varit men jag misstänker såklart att mitt konto blivit kapat. Ingenting har hänt heller men... Kapat är det iaf, det känner jag på mig.

Inte hinner jag skriva nåtkul heller förutom att jag ser fram emot morgondagen mycket. Och nästnästa vecka är jag tillbaka hemma i Vargön en snabbtripp, det blir fint det.

ska också till gotland och Köpenhamn och allt sånt men längtar rätt mycket efter systrarna mina nu så det ser jag fram emot mycket.

Det sämsta med den här dagen är att jag börjar bli sjuk och det bästa att den är över nu. 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Petra

Japp, nu var den dagen oxå avklarad. Nu är det noll dagar kvar...oavsett hur man räknar *ler*
Härligt det!

Postat av: Lova

GLAD PÅSK!
Hoppas du kryar på dig.
Massor av kramar på dig

2007-04-07 @ 13:40:59
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: erika

jag hade problem med min .blogg.se-blogg. därför bytte jag till den jag har nu. bloggagratis.se. En blogg utan reklam och utan några direkt häftiga effekter. men den funkar. har dock fått skit från vänner som är lite mer insatta i den här flugan med internet. det är tydligen töntigt att den heter nått med "gratis".
Är det nya coola att lägga ner pengar på saker man gör på internet?

2007-04-07 @ 22:08:55
URL: http://nittonkvm.bloggagratis.se
Postat av: Rickard

Ja, det där med gratis är ju lite jobbigt. Jag är ju en lyxlirare egentligen, det vet ju alla

2007-04-08 @ 09:55:05
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback