Sjukdom

Finns det något värre än att inte må bra. Fysiskt alltså. Rent psykiskt mår jag kalas men det är en sån där förkylning eller influensa eller nåt jag råkat ut för och jag är bara trött och tråkig då. Gillar inte det. Inte alls faktiskt. Haft sjukdagar från jobbet också och av dt blir man inte friskare när man kommer tillbaka och det finns niohundra fler saker att göra. Sjukt även det men vi får nog ordnnig på den här avdelningen också så småningom.

En annan som är sjuk är Markus dator som jag lånat för att ha internet i lägenheten så det har jag inte längre heller, det blir man ju inte friskare av direkt. Men jag har besök här och av det blir jag genast piggare och gladare. Det är underbart.

Bara ett par dagar kvar tills jag kommer åter till Sverige nu, ska till Köpenhamn och Lund och Gotland och Stockholm och såklart hem till Vargön så smaåningom för et kortis med familjen. Det blir fint.

Mycket fint rent av.

Tills vidare jobbar jag hårt på att bygga på min profil på facebook, där jag lyckats stava mitt nman Rickard Pettersosn eller nåt liknande. Undrar hur man ändrar det har skcikat 4 mail till 3 olika personer men ingeting händer. En underbar sida där man lätt kan hålla koll på vart ens vänner är i livet men svår att administrera verkar det som. det ordnar sig säkert också. Nu blir det soppa och apelsin för mig, 

Fridens Liljor
 


Kommentarer
Postat av: Lova

Inget kul att va sjuk.
Kul att du kommer hit snart. Kan vi fika i mitt rum då?
Massor av kramar

Postat av: Rickard

klart vi ska fika då

2007-04-10 @ 10:32:24
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: niklas

klart ni ska. fika alltså.

internet är fortfarande bara en fluga som snart kommer att försvinna så det är bara bra att du kan vänja dig av vid det.

2007-04-10 @ 11:31:14
Postat av: Cajsa

Krya på dig pyret. Skoj att du kommer hem! För de som träffar dig :) Jag har nästan blivit halvnorsk, eller nåt. Norrmän överallt här i stan. Och hos oss på spa. Helt tokigt. Kram på da!

2007-04-10 @ 14:55:19
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Erika

Utanför min port i hornstull finns det ett café som ligger i en äppelträdgård. Där kan man sitta och fika om man hälsar på i stockholm. Bara så du vet.

Nyskapande med felstavningen faktiskt :)

2007-04-14 @ 23:03:21
URL: http://nittonkvm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback