Destruktivt, och det är ju inte jag

Det var ett jäkla destruktivt inlägg jag skrev igår natt, negativt och tråkigt. Det var nog så det kändes då antar jag. det var ingen fylleinlägg alls då jag gick rakt hem efter jobbet. det var bara en reaktion på enstaka små händelser som händer på jobb. Men man kan väl inte alltid vara nöjd med allt, kan man det? Man måste få känna saker och man måste reagera. jag måste bara hitta ett litet annat medium att få ur mig dessa grejer för ipitythefool är avlyssnad så det står härliga till. Jag kommer fortsätta skriva här såklart, tror jag. Är det ens en mening? Ja, en mening är dte ju men är det en logiskt mening, vem bryr sig? Jag. Fan. Kan inte ens komma överrens med mig själv, jag måste va en jobbig jävel.

Sen sist då? Ja, först ledig och sen mycket jobb, ska jobba en vecka straight nu, skittråkigt men sen ska jag va ledig en hel jäkla vecka och då ska jag inte göra nåt annat än ligga på stranden och spela poker. Jag ska kvalificera mig till WSOP London om det så är det sista jag gör. Där ska jag vinna hela skiten och ta ut en förtidspension som 29-åring. Så skulle det va. Och så kommer det bli. Eller nåt.

Imorgon gifter sig en av mina äldsta vänner med en av mina absolut första flickvänner. Vad ska man tycka om det? Vet inte riktigt hur det känns eller hur det blir men jag älskar dem båda och önskar dem all lycka, om några klarar det där så är det nog dom. Ja, så är det. Jag är inte där imorgon, det beror inte på att jag jobbar. Hoppas det blir bra.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nej, det är inte du, men du vet, ingen är perfekt jämt =) Njut av ledigheten!

Postat av: erika

Skriv och uttryck dig för din egen skull! Skit i andra. Jag har dessutom hört att det här med tryckfrihet är en bra grej. Men det kanske inte kommit till Gib än..? ;)
kram!

2007-08-03 @ 19:39:50
URL: http://annaerika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback