Inatt hade jag inspiration.

Varför skrev jag inte då? Körde bil inatt, först till Malaga för att lämna av vår vän Jennie på den okristliga flygtiden 06.50 och sedan då ensam i bilen tillbaka ner. 12 mil enkel resa hinne rman tänka en del och jag kom på tre härliga blogginlägg som jag skulle skriva om. sen kom jag hem, gick och lade mig igen, vaknade med en snuva och huvudvärk. Inspirationen som bortblåst. Fan!

Jag har vart på en liten resa och ska snart iväg igen, jag kommer att komma till stockholm den 28:e och stanna till crazy tidigt den 30:e. Det bör finnas lite tid att träffa en vän eller två då kan man tycka, och det tycker jag. Finns tyvärr ingen tid att åka Way out west denna gång men kanske närvaron av mig i Stockholm räcker lite för familjen. Nu rullar det som man säger, undrar vart det stannar? Kan inte ta varför jag ska till Sverige här och det är trist men det finns MSN och meddelanden på facebook och allt annat så de som vill har ju chansen att veta, haha. Inte du då pappa som inte använder nåt av det men dig ringer jag till och berättar vad som händer.

Tillbaka till inspirationen, som är borta. Hur går man tillbaka till nåt som är borta? Filosofiskt dravel det där, kanske ska skriva om det istället, som på den gamla goda tiden när I pity the fool var nåt annat än en dagbok. När jag skrev om saker som drev mig framåt. Dessa saker finns fortfarande kvar, jag brinner fortfarande men det en lite mer ljummen känsla nu. Jag går på sparlåga, de som sporrade mig finns till nästan alla delar kvar i Sverige, några är i London också. Det var nog detta som det skulle handla om kommer jag på nu, att jag fortfarande tycker illa om saker och att det fortfarande är samma människor som sporrar mig. Ni är bara så jäkla långt bort ibland, och då blir det bara att gå till stranden och vila. Inget fel i det men jag vill sänka tänderna i nåt, jag vill blir förbannad och då inte på att löneförhandling går åt skogen eller att någon är girig som man kämpar livet ur sig för. Nåt viktigt, nåt som förändrar. Men då är jag nog i fel branch kan man tro.

Nu nåt helt annat som inte har nåt med inlägget att göra: Bilder från en liten resa som gjordes upp kusten för ett par dar sen. 18.00 på kvällen i Marbella och 37 grader varmt, galet. Annat som var gelet är att den stan är så långt fårn La linea man kan komma. Lyx, massa sker man vill ha. här är några.



Genom att gå in här så kan man se fler bilder från denna trip, min blogg tillät mig inte lägga till fler här.

Här ska man klicka

Barasådär.

Kommentarer
Postat av: cajsa

krya på dig lillen! :)

Postat av: Markus

Du är länkad...

Postat av: Pellemerethe

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-03-03 @ 11:18:01
URL: http://pellemerethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback