Inget nytt under solen

Där är bara jag nämligen, eller inte bara jag förresten. Det är massor av folk under solen och just där jag är mest, på stranden, är det förbannat mycket folk. Men det är gött. Jag vågar nog påstå att jag precis aldrig har varit såhär brun i hela mitt liv. Det är ganska skönt att bara slarva bort en hel dag med att ligga på stranden med vänner och bara sola, snacka skit och lyssna på musik. I Like. Många lediga dagar har det varit nu irad och de har spenderats i avslappnande miljöer som sängen, stranden, restaurang och krogen. Mycket bra det, så ska man leva.

Det händer grejer på fler fronter också och det är något som jag hoppas kunna skriva om inom kort. Just nu kan jag inte göra det men det är idel bra saker tror jag. De flesta kommer att tycka det iaf. Jag kommer tycka det och det är nog det viktigaste av allt det. Det är trots allt mitt liv.

Och nej, jag ska inte säga att jag ska sluta blogga igen.

Ny blogg på blogghimlen som förtjänar att tittas in är min gamle vän Anders som tagit steget full ut och numera bloggar på
http://almostordinary.blogg.se. Mycket nöje med den, finns redan ett inlägg som är så typiskt Anders som det bara kan bli. Nästan vanlig som han är.

Ja, vad ska man annars säga. jag trivs väldigt bra med mitt liv, det är lite halvgalet mest hela tiden och man vet inte riktigt vad som sker från dag till dag. Det är skönt med det spontana, så är det.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: cajsa

fusk ju. jag har nog aldrig varit så blek som jag är nu... ruskigt dålig sommar det här. ur solsynpunkt i vart fall. hoppas dock på lite sol nu när jag har semester i två veckor!

Postat av: Anders

Både semester och fint väder, livet är inte rättvist.... Man får passa på att tacka för gratisreklamen :-) Ha det fortsatt fint och jag ser fram emot att få höra om de goda nyheterna....

2007-08-13 @ 21:01:51
Postat av: Ylva

Hm, de där bra grejorna låter spännande, nyfiken som jag är =) Och brun förresetn, det var du ju redan i juni, hur ser du då ut nu? Livet är allt orättvist på pigmentfronten..

2007-08-13 @ 21:10:43
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: Pappa.

Hej Rickard. Härligt att läsa att Du trivs och tid att sola o bada när Du ändå är i södern det skulle jag också göra om jag vore där.Att Du trivs är ju ändå trevligare att höra .Jag börjar att jobba igen tisdag 14 blir det Alvesta. Sen blir det flyttning sista veckan i Augusti. Det blev allt för ikväll. Ha det bra Rickard. Hälsningar Pappa.

2007-08-13 @ 22:03:15
Postat av: Petra

Skönt att höra att livet leker. Det ska det göra. Helst nästan alltid. Håller härtat glatt.
Önskar dig naturligtvis lycka till i allt du tar för dig, såklart!
Miss you galet. puss love

2007-08-13 @ 22:37:31
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Mamma

Vi väntar med spänning.

2007-08-15 @ 06:37:17
Postat av: Ylva

Haha, jag funderade på det, man mankind är ju liksom jag med.. Kanske ska skriva det oförkortat för mindre politisk förvirring =)
Får man föresten kalla någon för fula ord bara för att han råkar bo på ett ställe med finare väder?

2007-08-16 @ 13:30:54
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: Kattis

Sverige Gibraltar.. äh ingen skillnad. sätter honom på flyget direkt!

2007-08-17 @ 13:03:29
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback