Meddelande!


Torsdagen den 30:e Augusti kommer ett stort avslöjande.

Det händer mycket denna dag, bland annat vet jag att det är universitetsstyrelsemöte om "fusionen" i Örebro/Mälardalen men det är inte det som det kommer handla om. Det kommer handla om mig själv. Egenkär som man är.

På tal om nästan inget så hjälpte det att ta förkylningen heads on för idag mår jag genast bättre. Kan vara att jag medikamerade mig kraftigt igår eller så kan det vara för att jag bestämde mig för att det är trist att vara sjuk. Kan jag bara hålla mig från träna och dricka nån dag till kan det nog bli bra.

Ser positivt på det här och kom ihåg nu barn, 30:e Aug. 19.00 smäller det. Bara här på I pity the fool.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken spänningsuppbyggare du är darling...

Postat av: Anders

Ska du hålla oss på halstret så länge. Comón, give us a hint!

2007-08-20 @ 22:31:12
URL: http://almostordinary.blogg.se
Postat av: linus

fan va schulman av dig att slänga ut ett avslöjande datum.... du sjuker.... förvörigt är det numera en fedration och inte en fusion.

2007-08-21 @ 15:14:07
Postat av: Lova

Vi väntar med stor spänning.......
Kramar från oss alla

2007-08-21 @ 21:25:10
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: Rickard

Igen, vem fan är Schulman?
Tror jag skrivit ett helt inlägg om det. jag är djupt upprörd över att bli jämförd med denna "man"

2007-08-21 @ 23:51:14
Postat av: Petra

Schulman är mannen som tycker att allt är bloggbart. Bloggade ju för tusan från sitt eget bröllop. Och du missade detta....??*ler*

2007-08-22 @ 18:29:39
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: cajsa

jaja, men nu tror jag att vi alla sett detta magnifika meddelande.. ´til then, skriv nå nytt dude! :) behöver lite andra nyheter, stoff, från rickards värld.

2007-08-22 @ 21:21:25
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: linus

bara det där att du skrev ett inlägg om honom får mig att tro att du mycket väl vet vem det är och lite lite mitt i allt förakt gillar honom lite lite

2007-08-23 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback