Ni har såklart rätt

Det är vansinnigt töntigt och onödigt att lägga en sådan spänningsuppbyggare för något som kanske inte kommer att vara en sådan nyhet när det är dags. Men det är tvunget. Någon gång ska jag berätta. Det blir inte ens i bloggen jag berättar det, orsaken alltså. Ni har också rätt i att jag inte bara kan lägga av bara för att jag inte skriver om just det. Linus har däremot sjukt fel i att jag vet vem denne Schulmann är, jag vet inte mer nu än då. Jo det vet jag han bloggade visst från sitt eget bröllop, tönt. Jag är ingen tönt på det sättet så likheterna verkar stanna vid att jag ska göra ett avslöjande nångång. Skitsamma.

Jag vill ha Moneybrothers nya skiva. De verkar inte sälja den på Gibs lokala skivaffär coh nedladdning är ju förbjudet. Dessutom hittar jag inte nån torrent nånstans, hjälp!

Ja, vad händer annars. Det är mycket att vara mig nu. Datorstrul och annat på jobbet gör att jag har tvingats ta 12-13 timmarsdagar i 4 dar i sträck, det är ingen mjukstart på semestern det. Bara för att IT är direkt usla, Gusten jag behöver dig här.

Winnerbäcks nya "Om du lämnade mig nu" är väldigt väldigt lovande inför nytt album eller vad som kan vara på gång. Tackar för myspace som gör att man kan lyssna på saker när skivaffärer och nedladdningsställen lyser med sin frånvaro.

Stockholm på tisdag-onsdag sedan tillbaka hit torsdag morgon. Kort resa, hoppas träffa många. Kanske Marocco snart, London absolut och även där hoppas jag träffa många vänner. Spanien möter Sverige 17 November på bernabeu i Madrid, dit bokas det resa för fullt. Biljett och flyg tur och retur kanske 200 Euro härifrån. Det får det vara värt tycker jag. Framförallt om Sverige spelar utan Sidleds-Danne.

Barasådär


Kommentarer
Postat av: Ylva

Borde du inte kunna köpa Moneybrothers nya på lämplig skivköparsajt? För den är bra.

Postat av: linus

sidleds danne blir ledsen när man kallr hom sidledsdanne,,, och igår visade sidledsdanne varför man kallar honom för allt annat än trevlig saker... lagkapten fick han vara också, fy fan

2007-08-23 @ 15:22:21
Postat av: Rickard

Hmm, skivköparsajt... Varför tänkte inte jag på det? Jag tror jag bara blir dummare och dummare här nere. Haha.
Fy fan? Jag trodde vi vann och hade bud på 4-5 till? ska vi inte vara nöjda med det?

2007-08-23 @ 16:24:07
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: cajsa

tänkvärda ord det där. och du har ju förstås rätt. men jag är iaf less. :/ btw, jag vill oxå ha moneybrothers nya, läste om honom i bohusläningen ida jag. jojo :)ha de kompisss!

2007-08-23 @ 19:31:58
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Markus

Winnerbäcks nya singel är lika bra som alltid. Fyra gånger sen funderar man seriöst och hårt på hur resten låter... 34 dagar till skivsläpp!
Du ska få en uppdatering på federationen förresten. Jag ska låta bli att glömma dig...

2007-08-23 @ 22:14:21
URL: http://erik-markus.blogspot.com
Postat av: Kattis

Tihi.. gusten är min hjälp... gott att vara i Stockholm!
När kommer du på tisdag och hur länge stannar du på onsdag? har en bokad tisdagskväll, men kanske en sen kaffe?
kram

2007-08-26 @ 13:20:11
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback