Obeslutsam

det är ett ord va? jag tror det. och det är jag, obeslutsam. Ena dan ska jag sluta blogga för jag har ingen inspiration alls, nästa är jag redo för ett maximalt långt inlägg igen. Ena dan längtar jag hem och till Göteborg i synnerhet för att dan efter bli spanien trogen för alltid, en tredje vill jag bara skita i allt och dra till Afrika eller Asien och ligga i en hängmatta och spela onlinepoker till jag är miljonär. För det tror jag att jag vill bli iaf. ingen obeslutsamhet där inte. Nejnej. Så kommer det blir. Nångång.

Iaf, nu har jag tappat inspirationen igen. Nej nu vet jag. jambaspråk var det. har alltid hatat jambaspråk, förstör allting säger jag. men nu använder jag det. Bedövligt. LOL, LMAO, all den där skiten använder jag. Vad händer med mig? jamba-Rickard! Fan. Det rä facebooks fel säger jag. och folket på jobbet, snabba meddelanden mellan oss och då blir det förkortningar och annan skit. Har slutat skriva because utan använder bara cuz. Fan, jag har ju läst engelska på universitet för fan. jag ska inte göra sånt här. Eller har jag blivit yngre igen, det skulle förklara en del annat nämligen, Festandet tex. Men det är kul ändå, och det är väl det viktigaste ändå.

Senor DomingoRociado aka Spongefish Bob lever förresten fortfarande. han är min absolut bästa vän här nere och om en fisk kan se på en med hundögon så gjorde Bob det idag när jag gick hemifrån. Vet inte om det är möjligt men det såg så ut, bröt mitt hjärta som man säger. Jag tar hand om han dock, bra också. Ger han mat varannnan dag, skaffat en pump till han, byter vatten lagom ofta och när jag går hemifrån ställer jag datorn brevid med en skärmsläckare som är ett akvarium så han inte ska känns sig så ensam. lite nördigt såklart men också ganska sött om jag får säga så själv. Kanske är dags att skaffa en till, så det kan bli några små bobs där i popcornskålen. LMAO, se nu gjorde jag det igen. Fan.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Ylva

Eg. vet jag ju det, att det är bra sen också, framförallt för att jag är obotlig optimist =)
Måste dessutom hålla med om att skärmsläckargrejen är rätt söt! Fast jag röstar på en kompisfisk, och fiskbarn, haha. Problemet är bara att de plägar bli rätt många..
Och du, våga inte sluta blogga ;)

Postat av: Pappa.

Hej Rickard. I dag tisdag har Vi haft varmt i Sverige ,soligthela dan,trevligt med fisk ser jag att Du tycker hoppas att den överlever i sitt lilla akvarium.Roligt att Du kom igen med bloggen igen.Här är det
sista semesterveckan för oss.Ha det bra Rickard. Hälsningar Pappa.

2007-08-07 @ 21:32:37
Postat av: niklas

menvafanbetyder lmao då?

2007-08-08 @ 12:04:16
Postat av: Rickard

Bra Niklas, det ska man inte veta. Jag vet tyvärr det. Lite oroväckande att du vet vad Lol betyder men det är väl mer vedertaget. Lmao betyder det direkt vidriga Laugh my ass off. En lite mindre sofistikerad version av Lol alltså, frekvent använd av de något yngre på mitt jobb. Och jag, som den härmare jag är, följer efter. Fan

2007-08-08 @ 13:15:47
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Ylva

Jag visste.. Men jag skyller på min relativa ungdom =)

2007-08-08 @ 14:14:54
URL: http://helalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback