Sjuk

Jag avskyr att vara sjuk, och jag är jordens gnälligaste när jag är sjuk. Med det sagt kan jag mer elle rmindre skriva vad som helst nu så tar ni det bara som gnäll ändå. Minisemestern är över och jag är tillbaka på jobbet iaf, bra det så jag inte behöver slösa lediga dagar med att vara sjuk. det är dessutom så att halva jobbet är sjuka så undrar vart det viruset kommer från. Kankse de nya datorerna som vi fått, höhö.

Det är såklart en helt vanlig förkylning jag råkat ut för. Och som vanligt så känns det som jag drabbart av influensa, allergi, halsfluss, körtelfeber och allsjöns olika sjukdomar på en och samma gång. Och det har jag nog tror jag, jag tror verkligen det. kan man ha alla de på samma gång så har jag det. Så det så. Och så är det.

Fan vad ynklig jag känne rmig just nu, bara sitter och gnälle roch jävlas. Skärpning nu! ok, så här ska jag göra. jag ska ta den här förkylningen heads on. Ta tag i den på riktigt, sova mycket och inhalera och pressa in en apelsin rakt in i hjärtat eller nåt. Det borde funka tycker man.

fram tills det gör det så kommer jag dock vara en ytterst osocial person för sådan är jag. tråkigast i världen och vill inte göra nåt.  Bara vara för mig själv ovh hänga runt på facebook och spela poker online. Krypa ihop och inte komma fram förrän det hela har runnit över. Låter det kul? Det är det inte.  Men pokern började bra igår kväll, 4 raka segrar i Sit&Go som jag sedan spenderade på att spela cashspel som jag inte behärskar. plusminus för dagen? +$12. Det rä ju åt rätt håll iaf men det var nästan $200 ett tag där. det hade vart bättre. då hade jag köpt en ny Ipod, det behöver jag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Är man sjuk får man lov att vara lite gnällig och trött. Såklart. Är ju inget man bli direkt glad av. Måste var extra jobbigt när det är så varmt. Hoppas verkligen att du blir bättre snart. Att du kryar på dig.
Puss på dig love

Postat av: cajsa

ääääääääh, ryck upp dig vettja! va int så jumla ynke :) släpp sargen och kom in i matchen... tyck ja

2007-08-19 @ 12:46:36
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Anders

Krya på dig!

2007-08-19 @ 21:21:37
Postat av: Anna

vad är det med killar och förkylningar? Kanske något att doktorera i? Hmmmm... krya på dig iallafall!!!

2007-08-19 @ 21:50:39
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback