iLove Mac

Ja, så är det. Men det vet ni kanske. Apple ärt helt superior på de flesta sätt och det är egentligen just här på Malta som jag insett hur mycket jag egentligen gillar Mac. Här tvingas jag jobba på en PC med jordens sämsta operativsystem just nu. Vista kan vara sämst någonsin. Oh well, detta ska inte handla om det. Så här ser min arbetsdator ut iaf, viktigt att göra klart för den vad det är som gäller:

iLoveMac_pc

Min kollega Mario har fixat en najs liten bakgrundsbild för mig och om du vill vara lika fin så kan du fixa en likadan på hans iLoveMac-sida som du kommer till när du klickar på länken. En mycket begåvad kille det där, anlita han gärna om ni har nåt ni behöver ha gjort. Nu är ju de flesta läsarna va den här bloggen rätt insatta i just den branchen eller känner folk som är det men... Ja, vad ska man säga. Han är bra helt enkelt.

Tom en sådan bakgrund bli snyggare på mac, tom där är den bättre alltså.

iLoveMac_1iLoveMac_2

Färg kära läsare. Fint det.

Nog med lovsång för mac, det hela skulle ju bara handla om att ni ska fixa bakgrundsbilder som de här.

Nu till något helt annat som dök upp under tiden jag skrev detta. Man ska ju inte mixa ämnen för mycket men det är helt enkelt för bra för att låta bli. Ett hyfsat bekant ansikte dök upp från ett halvmaraton i Norwich där han skar mållinjen på imponerande 1:45. Får se om ni känner igen han.

image47

Skägg, massmördarblick, är det cykelbyxor vi ser? Tummarna har han koll på också som ni ser.

Nr 766.. vår man i England... Sponsrad av nike... Mr Basse Larsson!

Ser ut som han leder loppet just här också. Han har också en Mac, alla vinnare har det.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: jeppan

Den bilden på Basse kommer jag inte sätta upp på mitt kylskåp.

2007-12-04 @ 23:04:14
Postat av: Mats

Kusligt. Jag säg även Basse på en konsert i lördags. Det är fasen vad han dyker upp överallt. Jag har också en mac nu, det känns gött att vara en vinnare även om jag är arbetslös. Tjohoo.

2007-12-05 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback