Reviderande tanke

Inte angående PC, de tycker jag fortfarande mindre om än Mac.

Poker däremot, jag verkar vara en direkt usel Cashspelare just nu. Det har jag väl egentligen alltid varit. Är en ganska kass turneringsspelare också. Där lade jag mycket av de $100 som jag satte in på bestpoker.com idag. Närmare sagt lade jag $82 på cash och turneringar utan en enda spänn i vinst. Nere på ynka 18 dollar lade jag istället krutet på det jag kan. Enbords Sit&Go Turbo. Snabbt och enkelt. Som att ta godis ungefär. Från vuxna, från barn verkar det vara svårt. Eh, tillbaka till pokern. Köpte in mig i tre $5+0,5 och vann samtliga vilket gav mig $75 på kontot av vilka jag satsade $20+2 i två turneringar och $10+1 i en annan . Tedjeplatser i båda tjugodollarsturneringarna och en förstaplats i tiodollarsturneringen gör att denna dag ändå slutar med att jag har 75-22-22-11+40+40+50 = $150 på pokerkontot. Det är inte en jättebra timpeng men en helt ok eftersom jag mest tittade på tv och spelade när det plingade till på datorn.

Så, kontentan av detta? Ja, det är nog bäst att jag fortsätter ha ett jobb och inte spelar poker på heltid alternativt så läser jag fler böcker om poker och blir bättre på det och börjar sedan göra riktigt med pengar på det. Får se vad det blir. Troligen vill inte familjen att jag ska försörja mig på spel och jag respekterar min familj så det blir nog så.



Kommentarer
Postat av: niklas

jag har också börjat spela om pengar på det där nätet igen. försöker att försörja mitt snusberoende på pokern..verkar funka bra. satte in 20 spänn och nu sitter jag där med 400..efter tre veckor dock, men ändå!

2007-02-17 @ 14:49:03
Postat av: Cajsa

Film och poker är två av de saker i livet som jag är tämligen ignorant över... Så det vore lönlöst att kommentera något om dina senaste inlägg, men jag läser iaf! :) Träffade en kille för ett tag sen som lever på sitt pokerspel, det är hans jobb. Ganska avtändande. Haha. Nåja.. Hoppas allt är bra med du annars!

Postat av: Y

Att en av de sötatste och klokaste har flyttat gör ju inte att läget är helt dött, eller hur =)

2007-02-19 @ 20:16:11
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: Kattis

Skickar en hälsning från bokslutsarbetets mörkaste vrå. Finns på ny blogg, finns fortfarande i Stockholm, lite över vattenytan, längtar till värmen om en månad.

kram

2007-02-24 @ 17:02:50
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback