Back in business

På mer än ett sätt är jag back in business nu. Både startat jobbet igen efter fem dagars ledighet och fått min dator tillbaka. Den har vart ur spel igen men det visades sig vara ett enkelt fel som fixades med en lätt skruvning på baksidan av datorn och nedladdnig av två gratisprogram som rensade och gick igenom datorn bit för bit. Kostnad för detta kalaset? 0:- ! Mycket bra pris tyckte jag och lovade återkomma om den går sönder på riktigt. Fick en sur min av receptionisten när jag skojade där lite så jag avlägsnade mig snabbt ut i värmen igen. Men gött att ha den lilla silvriga älsklingen tillbaka. Jag litar inte ett skit på att en ny hårddiskkrash inte är på gång så jag säkerhetskopierar allt men här är den iaf. Verkar funka bra nu. Det gillar jag.

Jobb var det också ja, sjukt långsamt att sitta inne när det är så gott väder ute men sånt är arbetarlivet. Haha, svårt att låta som en martyur när man har mitt liv nu. Det är festival och kalas i stan och det har firats så det står härliga till kan jag lova. Då kan det se ut som såhär:

image18

Patricio och Rickard ska åka omvänd bungyjump.

image19

Rickard, Jennie och Mattias tycker alla väldigt mycket om Red Bull och Vodka den dagen.

image20

Tjejen på bilden har inget med filmen att göra. Det har Jennie, Pato, Markus och Mattias dock.


image23

Rock bar, Ge mig ett Y, M C, A! Jennie, Rickard, Mattias, Markus, Pato och Terry försöker iaf.

Ja, det var det, mer bilder kommer på facebook och troligen på tabbloo inom kort. länkarna hittar ni till höger här nere bland alla andra länkarna.

Barasådär
         

Kommentarer
Postat av: cajsa

din brune jävel!! :) alltid lika jumla bitter på folk som får sol och blir sådär solfina, när en annan bara har regn regn regn.... och får ta till fuskmetoder för att inte se ut som ett lik. blä.

Postat av: Heffler

Ser ut som att du skulle trivas bra i Växjö om inte bästkusten lockar... ;)

2007-07-20 @ 14:42:36
URL: http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback