Ett nytt kapitel

När vet man om det är dags att ta sig vidare, att öppna en ny sida i detta liv vi kallar vårt eget. Är det när en chans uppenbarar sig som man känner stor spänning inför? Jag tror jag kan vara där eller iaf på väg dit. Att bygga något nytt från grunden, igen, lockar faktiskt. Jag är så nöjd med det senaste halvåret och allt som har hänt men det är samtidigt tufft när löften tycks vara löften som aldrig får fäste. Jag vill lita och jag vill tro, det har jag alltid gjort. Men om inte, då kanske det finns en annan väg att gå. 

Krypiskt? Ja, så kan det va. När man har haft en blogg tillräckligt länge hamnar man i ett läge som bland annat Kattis hamnade i före mig. Fel personer hittar till den och man kan kanske inte längre skriva saker som man vill för att det påverkar mer än ens privatperson. Det ska det inte behöva göra tycker jag Men det gör det. då får man bli kryptisk istället. Det funkar också bra. 

Jag måste dock starta eller hitta nånstans att lägga mina pokerinlägg tror jag, för det verkar bli väl tekniskt när jag väl skriver. På tal om poker så hittas nåt helt fantastiskt i resultatlisten till tidigare nämnt WSOP. På plats 28 från dag 1B så ligger Mr Souerige Korkort. Någon nisse i registreringen har helt enkelt tagit namnet direkt från körkortet och om alla kollar på sina körkort så ser ni att där namnet står på de amerikanske så står det stort och tydligt Sverige Körkort på de svenska korten. En söt liten anekdot, nu är ju bara frågan, Vem är Mr Korkort? Kan ju rent tekniskt va vem som helst som jag ser det...

En sista grej, det tycks vara så att man ska ha en fotoblogg för så fort lite bilder kommer upp så flockas kommentarerna runt sidan men annars är det tyst som i graven. Hmm, nåt att fundera på kanske. Tillsvidare så kör jag en arkivbild här, bara för att påminna vart jag är:

 The rock

Barasådär 


Kommentarer
Postat av: Lova

Hej Morbror!
Här bara regnet öser ner hela tiden.
Jag tror jag flýttar till dig så kan vi bada på den fina stranden och bygga sandslott.
Massor av kramar från oss alla

Postat av: Anna

Kryptiskt är bra har jag hört...men ibland är det ju grymt irriterande i den mening att ens fantasi spinner iväg åt de konstigaste håll och när man sen får höra hur det verkligen är så visar det sig att ens egna fantasier är en aningens för fantasifulla.... Apropå kryptiskt alltså....

2007-07-09 @ 13:46:27
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Pappa.

Hej Rickard. Trevliga bilder Du skickade,ock tack för SMS etom de nya planerna på Malta,sänder en hälsning från ett fortfarende regnigt Sverige.Hälsningar Pappa.

2007-07-09 @ 22:48:55
Postat av: cajsa

"att öppna en ny sida i detta liv vi kallar vårt eget" --- jisses rickard. du bländar mig med dessa vackra ord.. :)får ju en annan dödlig att känna sig jumla obildad.. hehe. förresten, det där med att det flockas kommentarer när du lägger ut bilder får stå för dig.. Det är för farao ingen som kommenterar nåt alls när jag lägger ut bilder... aptråk. naja, men int är jag bitter int

2007-07-10 @ 00:35:04
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: OJ

Yupp, bilder ger alltid kommentarer, i synnerhet när bildtexterna är kajko. Vart är du på väg, men var är du? Ju!

2007-07-10 @ 01:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback