Inte möe att skriva hem om

Wojwoj, nu har det inte hänt mycket att skriva hem om kan jag lova. Därför är det väldigt tyst från min sida. Inte så att jag lever ett trist liv eller så men det rä bara inget extraordinärt att skriva om. Har jobbat gravyard hela veckan vilket innebär 16-24 vilket i sin tur innebär att man går ut efteråt och inte tar sig hem före 08.00 någon morgon. Sen är det lite Sol på dan och lite poker på kvällen däremellan. Enkelt så. Regn har jag inte sett härnere sen i april tror jag, sjukt varmt är det också. Gött.

Pato har vänner på besök igen, inte utan att man är lite avis. men jag har snott några av dem hem till min lägenhet så det känns som mina vänner nu, haha. Inte riktigt kanske men det är bra killar och tjejer. blir nog att möta upp dem ikväll för en eller annan dryck av valfri sort. Jag har ju fått ändra min favoritdrink från White Russian eftersom de inte har mjölk så nu är jag nittiotal och kör Vodka-redbull istället. När det inte är Öl och/eller Whiskey då. Svårt för dem att göra fel på de drinkarna också. men häromdan så hittade jag ärligt talat en som inte visste vad "on the rocks" var, vad är dealen med det liksom? Pinsamt. Drinkarna är ju såklart fortfarande starkare än 50-50 här men det börjar jag vänja mig med. I wiskey är det ju också 100-0 och det klarar jag ju uppenbarligen. (inte)

Avslutar med gårdagens Rocky som passar alldeles för väl in med alldeles för många av vännerna. Som vanligt helt underbart korrekt. 

image17

Fridens Liljor

R  

Kommentarer
Postat av: cajsa

vad hände med gamla favvodrinken gin o tonic? :) fast förstås, det var ju görlängesen.. på den gamla vänersborg/roccad-tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback