Klart jag mår bra

Jag får många oroliga mail och telefonsamtal när jag skriver något nego eller nåt som kan tolkas som att jag inte trivs eller mår bra. Ni behöver inte vara oroliga, den dagen jag mår så dåligt att jag spyr på hela tillvaron och inte vill vara här längre kommer jag inte stanna en sekund till utan åka nån annastans. Men så är det inte nu. Solen skiner och fåglarna kvittrar (faktiskt så mycket att man inte kan sova), standen är varm och det är tom lite surfkänsla över La linea idag. Var en kortis på stranden för man kan inte vara där för länge (Man flyter bort och det stör mitt pokerspel). Idag är jag annars mest sugen på argentinska tapas på las pampas men ingen är ju hemma och ledig vad jag vet... hmm, vad göra? Blir MSN-ragga middagssällskap helt enkelt. Så lätt är livet här. Blir lite bilder för att bekräfta dagens fina väder och det välmående Rickard som jag just nu.

81632-1581632-1481632-13

Fridens Liljor

Kommentarer
Postat av: cajsa

ja du ser ut att må bra. :) och det är ju bra.

Postat av: Krisse

Du ser ut att ha det hur bra som helst. Du får gärna skicka lite sol hit om du har lust för det enda jag ser är regn och åter regn.
Jag hade gärna varit ditt middagssällskap men jag är ju trotsallt lite väl långt bort. Ta hand om dig. Kramar

2007-07-06 @ 16:16:54
URL: http://kristinpersson.blogspot.com
Postat av: Rickard

och innan jag nån kommenterar: Ja, jag har alltid solglasögonen på, försök själv att se nåt i strålande sol.

2007-07-06 @ 16:43:03
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Haha fy fan det ser ju ut som om du ska avlida vilken dag som helst ju!! urs! Bäst att du kommer hem snart!

2007-07-06 @ 17:43:31
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Petra

Klart att du har solbrillorna på dig, såklart! Hade oxå gärna haft solbrillor på mig, men de hade nog mer tjänat som regnskydd än solskydd här hemma...
Konstaterat är dock att du ser mycket glad och välmående ut, och grymt snygg naturligtvis *ler*.
Miss you, men ses ju snart.

2007-07-06 @ 19:25:25
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Petra igen....

Snyggt linne btw, inget sånt åttiotalsstuk på det inte...

2007-07-06 @ 20:09:09
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: mats

Första bilden i serien är sjukt likt den bilden som du har som presentation av dig själv. Intränat smile månne? Jag köpte skitdyra solbrillor till den här sommaren, kan vara ett av mina sämsta köp på bra länge. Ja, jag vägrar tillhöra den gruppen av människor som går omkring med solglasögan när det är mulet eller mörkt (som nu i Sverige). Solglasögon har man när det är soligt och inte mer med det! Typ som i Gibraltar antar jag... Skicka hit lite sol med FedEx eller DHL vettja! Ladbrokes betalar.

2007-07-07 @ 01:07:00
Postat av: Rickard

va fan, kom hit och h'mta lite sol ist'llet

2007-07-07 @ 04:04:08
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Andreas

Hej
Har bläddrat lite i din intressanta blogg pga att jag själv ska flytta till Gibraltar. Finns dessvärre, verkar det som, knappt ngn annan än du som har gjort dedet. Därav blir det lite svårt att hitta intressant information. Vore grymt om du kunde berätta lite om att leva på Gibraltar! Var det exempelvis lätt att hitta boende och etablera sig? Är det dyrt att bo och leva? Hur är det med den sociala biten etc?
MVH
Andreas

2007-09-25 @ 03:13:11
Postat av: Iamblogger

Hope you enjoyed your visit.

2010-07-19 @ 10:30:32
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback