Mycket nu

Ush, nu går jag in i en sån där arbetsperiod igen när jag inte riktigt har koll på hur mycket jag jobbar eller hur mycket tid jag lägger ner på det här riktigt. Men det är å andra sidan bra att man trivs på jobbet och att man gör mycket och det går ju trots allt framåt med det man gör. Mycket har hänt sen sist som inte är jobb också så det är väl roligare och säkrare att prata om det.
 
Julian på jobbet hade stag do i fredags, det var sjukt. stag do är typ svensexa för de som undrar men det gjorde väl ingen så nu har jag idiotförklarat alla helt i onödan. Eller det gjorde jag inte men om man läser detta med skygglappar så kan man tro det. det är många som gör det tror jag och det är trist. jag gör sällan det och det är jag ju glad för istället. Hmm, stag do var det ja men det som hände i den kuststaden stannar i den kuststaden är det sagt så det får jag hedra. det startade 17.00 fredag kväll och avslutades 09.30 lördag morgon iaf. Sjukt kul.

idag har jag genom det mer eller mindre otroliga facebook fått kontakt med två vänner som jag aldrig trodde jag skulle få kontakt med igen, fy fan vad kul helt enkelt. Ni är djupt saknade och ni kommer ju såklart aldrig se detta kanske men 7-8 år är en väldigt för lång tid för att vara ifrån varandra.

Detta är ett väldigt splittrat inlägg och det är väl så jag är just nu, svårt att slå mig till ro och svårt att koppla ner. Vet inte vad det är men det är nåt som gnager och sliter. Om det är bra eller dåligt vet jag inte men det är mycket nu. inte nödvändigtvis dåligt mycket alltså, glad och så är jag iaf så det är ingen anledning till oro, tror jag.

Fridens Liljor

Kommentarer
Postat av: cajsa

på norska heter det utdrikkningslag :) ifall du undrade. lite trökiga är dom allt, norskarna, för det är samma namn för både flicker o pöjkar. eller så är det kanske praktiskt.. naja.

2007-07-02 @ 23:58:10
Postat av: Petra

Härligt att höra att det känns roligare på jobb igen. Glädjer mig. Viktigt att man trivs bra med det man gör. Det erfar jag bitter nu...
Stor kram på dig! Ses snart. Miss you!

Postat av: Pappa.

Hej Rickard. Ny månad,sommar iSverige men det regnar som alldrig förr,har läst Din blogg som var positiv ,trevligt,Du verkar att ha kommit igång här går det som vanligt har klämt 180 mil på 2 dagar. Pratade med Maria o Lova idag dom bakade tårtbottnar. Hälsningar Pappa.
3-7-07.

2007-07-04 @ 20:34:10
Postat av: Corneliusmathea

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2009-10-01 @ 08:17:35
URL: http://corneliusmathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback