Nåt nytt

Testade nåt nytt. eftersom jag inte jobbade idag behövde jag ju inte börja festen 01.00 efter jobbet utan kunde starta normalt. sedemera behöver jag ju då inte komma hem kl 09.00 på morgonen.

VI startade med lunch och tinto verano kl 18.00 och det var lugnt och fint till kl 20 när det börjades med red bullying som är ett ord jag introducerar härmed. Sen var det feria i La linea och det är galet som fan. Borde ämd¨inte bli så sent tycker man,

Mycket senare och en anti-bungyjumpsession senare så sitter jag här nu och skriver. 06.30. Dags att sova, Skitliv, inget ändras nånsin

Love it

Kommentarer
Postat av: Carin

Janne Heffler hjälpte mig att hitta din blogg där ute i cyberrymden! Kul att läsa lite vad du har för dig - du verkar leva ett helt och hållet osunt liv...mycket sunt tycker jag!
Själv kom jag precis hem från San Francisco, har varit där några veckor för mitt nya jobb - tyvärr är resten av min tid förlagd i Sverige :)
Lev väl och hör av dig nån dag - finns på msn också.
kramar Carin
...just det kom på att jag känner mig oerhört kränkt också...över det mesta :)

2007-07-16 @ 14:22:14
Postat av: Ylva

Introducera nya ord är bra; jag har just exporterat "skitliv" till Blge och lillebror skrattade mycket.
Och appropå, de tär svårt att lära gamla hundar sitta tidigare på kvällen, eller? :)

Postat av: Areelle

Hope you enjoyed your visit.

2008-05-27 @ 09:37:35
URL: http://areelle.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback