Bra start

Tillbaka i gib och det tar exakt 9 timmar innan tidsuppfattningen är ut genom fönstret förstörd och ur vägen. Börjar jobba kl 17 och slutar då följdaklligen 01.00 och då hade ju en normal person kännt att det är dags att sova. Men jag drar iväg på ett homegame poker såklart. Tur det kanske för det hela slutade med att jag rivrade Sturart med en kåk med A5 mot hans fantastiska hand 73 på brädan 365-3-5 för en lite högra kåk för pettersson som därmed tar hem spelet och ?180 för besväret. Var riktitg länge sen jag vann någonting live så det var skönt. Splashade bort kanse ?50 på cashgeme dealer choise efteråt men det gjorde inte så mycket, det var ju vinster. Crazy Pineapple är ett skitspel för övrigt.

Sverigeresan var härlig och jag är tillbaka här som en utvilad och lugnare person. det var mycket som skulle hinnas med hemma och allt gick inte. Mycket nöjd med resan ändå. Hinner inte skriva mer nu då jag precis vaknat och detär dags att gå till jobbet, kl är nu 13.30. Kom isäng kl 7 imorse. Idiotiskt.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: lena

vi saknar dej redan hälsar monster lena

2007-06-26 @ 21:58:16
Postat av: Petra

Skönt att höra att du snabbt kommer tillbaka till dina vanliga Gib-rutiner *ler*. Ingen som stör din morgonsömn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback