Inte mig själv

Nåt har hänt.

Sverigeresan gjorde mer med min än jag trodde tror jag. Det är inte att jag är olycklig på något sätt för jag känne rmikg verkligen hemma här och jag mår bra och allt sånt. Men jag känner mig så satans oinspirerad av allt. Jobbet är trist och ingenting händer, WSOP spökar såklart, i det också. Och så nya förutsättningar också. Fan, vi som hade nåt så bra på gång. Men det ska jag uppenbarligen inte skriva om här.  Så det är trist och inget kul kommer jag på att dra igång och sitter mest och gäspar och har allmänt trist när jag är på jobbet. Inte orkar jag knappt skriva här längre heller vilket ju är ännu tristare typ, och inte heller kommenterar jag i närheten av så mycket som jag brukar och lovat mig själv att jag ska. Och väskan är fortfarande ouppackad och inte har jag tärnat på länge...

det positiva då? Jag vann nyligen på poker, skatten på inkomst ska sänkas till låga 20% from 1 Juli här i Gibraltar och jag är full av tillförsikt att jobbsituationen snart förbättras. Big boss stannar och chocking news idag från densamme gjorde mig kortvarigt livrädd men det visade sig vara idel bra saker. Tur. Tråkigt att man inte kan skriva om sånt som händer på jobbet egentligen eftersom mitt liv till typ 75% kretsar runt det men så är det. Blir att sova tidigt idag då de senaste två dagarna vart dricka och slå runt av kosmiska mått. Inte bra. men kul.

Fridens Liljor

Kommentarer
Postat av: Petra

Tråkigt att höra att jobbet känns trist. Får hoppas att det bara är en tillfällig svacka. Om inte, så glöm inte att det finns många av oss här hemma som saknar dig och skulle ta emot dig med öppna armar om du skulle till att söka upp en ny karriär i Svea.
Stor kram!

Postat av: cajsa

mitt tips till dig bobo-vännen är kort och gott; ladda hem paolo nutini´s låt new shoes och du kan inte bli annat än glad! jag blir då det iaf...

2007-06-28 @ 19:03:14
URL: http://lifeisabitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback