Mac är inte alltid bäst

Tex när laddningssladden inte funkar som den ska och man bor i gib där det inte direkt vimlar av apple stores eller såna som kan laga den. Skräp är det med det och därmed kan det dröja ett tag innan nästa inlägg igen. Kanske.

Jag har ett endaste litet hoppa och det är att de saäger att det ska finnas en affär som säljer mac på nån bakgata i gib. Fan vet om det är sant, men har sett den tror jag. Men jag var full och vet inte säkert.

Hade jag haft en PC är jag säker på att jag hade haft ett överföd av sladdar som fungerar.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

"ett endaste litet hoppa.." full fortfarande?? :) ganska gulligt faktiskt, tror jag ska börja köra med det, jag har endast ett litet hoppa.. haha. go du.

Postat av: Ola J Hedin

Bra sladd - dålig dator, dålig sladd - bra dator... Världen är full av i-landsproblem!
Ska föresten förbi Sthlm samtidigt med dig, får också åka på tjänsteresa. Kan dock bli tight att hinna träffas, ska hinna med ett bröllop och grejer. Du får ta ett litet hoppa (hehe) till Paris! Ta med B också, ni verkar ju ha haft skoj sist!

2007-06-09 @ 01:45:17
URL: http://franchement.wordpress.com
Postat av: Rickard

hmm hoppa - hopp, tomaaato - tomatooo

2007-06-09 @ 03:20:08
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Emilianjeanette

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-06-30 @ 07:31:48
URL: http://emilianjeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback