Rickard goes nordic

Så är det, jag ska till norden, och jag säger norden eftersom jag inte bara ska till sverige utan jag ska mellanlanda i Danmark och den vackra staden köpenhamn. Jag ska på affärsresa, shit vad vuxet det låter. Men jag är nog vuxen nog nu så det får vara så. Ska träffa Ladbrokes Denmark nästa onsdag (13 juni). Hoppas ingen tjockis kommer in och förstör mötet bara, man måste ju vara orolig för det i Danmark numera. Affärsresa och affärsresa förresetn, mest ska jag träffa Mie som jag jobbade med alldeles nylige som nu jobbar där. Det blir godt. Jag flyger sedan vidare till Stockholm på torsdagen där jag ska träffa Ladbrokes Sverige och ha VIP-träff med våra storspelare. Ska bli sjukt kul att träffa alla som man snackar med på mail och i telefon så ofta, Hoppas också kunna träffa några som jag inte hör av så ofta. Ni vet vilka ni är blogg, universitets och facebookvänner där.

Hör upp alla stockholmare: Rickard är i stan mellan den 14 och den 16-17 Juni beroende på vad som händer så boka upp och hör av er så hittar vi på nåt. Jag är med på det mesta. Den 15 är jagmer eller midre upptagen hela dagen men för de som vill med ut på kvällen med oss så är kravet att du är tjej (för det är väldigt få av spelarna) och att du inte har nåt emot stureplan. Jag har nåt emot stureplan, kanske allt emot stureplan men jag ska fan dit ändå.

Sen ska jag vidare då jag är ledig en stund och det är många som ska besökas. Inget fast schema lagt så jag är öppen för förslag. jag flyger åter den 25 Juni. jag planerar besöka södra sverige, Örebro, Vänersborg/Vargön och västkusten så det blir pusslande deluxe för att få ihop det. Men så blir det. Inget jobb och bara nöje är planen. Får väl se hur det blir med det för en person som nästan jobbar jämt, i huvet iaf. En del poker hoppas jag det blir iaf. Live alltså. Kanske i Örebro. Sists jag var där tog jag hem PAKS goodbye tournament och kanske är det dags att dra ihop en reuinon på den? Vad sägs om det. Kanske är jag den ende som är biten av Poker än men en Revanch är väl alltid godtagen. Ladbrokes kan ställa upp med ett förstapris på 100 dollar eller så. Vem vet, kanske en kryssningsbiljett också.

Vart ont om bloggande det sista och det beror på att jag har haft besök och jag har turistat och solat som bara den. Apor har setts och linbana har åkt. Stranden har besökts och promenader har tagits. Åtskilliga öl har runnit ner och mysig tapasrestaurang har besökt. Ett härligt besök har det varit, gott så. tack Annika!

Well, thats it

Barasådär

Kommentarer
Postat av: niklas

fan, hade ju vart grymt att styra upp ett pokerspel här alltså när du ändå är hemma. har faktiskt inte spelat poker sen dess tror jag, jo, en gång på fyllan hemma hos malin andersson har jag för mig..men ändå! jag är dålig och hungrig, sådeså! skit för övrigt i stureplan och ta med vipsnubbarna på en riktigt fest istället!

2007-06-08 @ 08:49:15
Postat av: Kattis

Jag har redan bokat dig! se på det andra forumet du lurat in mig på!
Nu Göteborg
kram

Postat av: Cajsa

Strömstad är ju en väldigt trevlig stad, och där finns det nog säkert någon som inte skulle ha ett dugg emot besök! :)

2007-06-08 @ 10:32:02
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: linus

hur går det med det där 500:e inlägget, kan det vara så att du bara ljög om det? kan det vara så att du inte alls pllanerar att skriva något om någon? jag har ju redan brutitlöftet om att inte skriva en gång så jag bryter mitt löfte igen, det är ingen merit att ta hem PAKS avslutningsturnering när man inte minns att man gjort det p g a alkohol. bestäm ett datum du är i Örebro så stor storgatan 8 öppen för en poker omgång!

2007-06-08 @ 10:49:50
Postat av: Mats

Klart vi ska spela poker i Örebro! Fan vilken press du
har att ro hem det också, det ska du ha klart för dig. Men det är väl ingen högoddsare direkt, du vann ju ganska ofta innan du började jobba med det..

2007-06-08 @ 10:53:22
Postat av: Petra

Ser som vanligt grymt mycket fram emot Rickard i sverige. Har ju längtat efter det sen sist du var här. Såklart! *ler*

2007-06-08 @ 13:55:31
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Rickard

nu blir jag förbannad, men inte på alla för det är nästan bara positiva. Men Linus, skulle inte jag komma ihåg? Jag minns precis hur jag våldtog Johans AA med min 3-5 off som jag gick allin med före floppen. Sen kom 2-4-6 direkt och segern var min.

2007-06-08 @ 18:59:37
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Linus

ok, jag backar du kanske kommer ihåg den avslutande handen, men du frågade mig en halvtimma efter jag blivit utslagen varför jag spelade så tajt och aldrig deltog i några händer längre. Det är ju bevis för en liten lucka iallafall. Sedan var det ju inget unikt i det sällskapet att vara lite salongsberusad men du kan ju inte hävda att du har stenkoll på hela kvällen? eller?

2007-06-11 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback