VIP

Var på Ladbrokes VIP-event igår och eftersom allt är konfidentiella uppgifter och spelarna ska förbli anonyma så blir det inte mycket emr skrivande om det mer än att det var riktigt grymt. de är människor med de här maskinerna som lirar poker ju. Skulle man inte kunna tro annars. Det är skönt att vara i sverige igen och det är skönt att förstå vad all säger och det är nästan göttigast av allt att kunna snacka med vem som helst på krogen utan att behöäva förklara att man inte kan språket. Nu ville ju ingen snacka med en på Cafet iaf men det är ju för att man inte har framgångsfrisyr och gucci-jeans. Stockholm är läckert men det är också en stad som man kan bli trött på snabbt. Trafik, ytlighet och prettos finns det gott om. Men här finns också underbara vänner som man inte sett på länge. Jag hann med några av er och nu ska jag till öret för att träffa ännu fler. Gott så. Så, det var det spretigaste inlägg jag kan skriva men jag har bara ekort acces på stationen här och var tvungen att skriva snabbt. En veckas semester nu, Wooohooo.







Kommentarer
Postat av: Lollovisen

Du är min granola-saviour! fy bubblan vad gott det var!! TACK!!

Postat av: cajsa

semester är bra, mycket bra. min startar imorgon och pågår två veckor framåt. så gött så det är löjligt. ska bara kosa mig,,, om tid finns över berfinner jag mig nog inte sååå fasligt långt borta, give me a call then! ha´t bra så länge.

2007-06-17 @ 07:44:52
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Pappa

Hej Rickardh. Välkommen till Skandinavien hoppas att Vi ses i veckan när Du kommer till västkusten Du hör väl av Dig fram iveckan. Hadet bra så länge.Hälsningar Pappa.

2007-06-17 @ 13:06:15
Postat av: Kattis

Tack för fikastunden! Som sagt, inte ett år till nästa gång!
kram

2007-06-18 @ 10:49:18
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback