Bilder och vänner och svammel och...

Hmm, jag tog en massa bilder igår när jag var ute med svenskgänget här men kan inte hitta sladden så jag får in dem i datorn. Dumt det. Kanske lika bra förresten. Blöta bilder en del och det är kanske inte bra för våra chefer att se hur tätt arbetarna på Ladbrokes, Victor Chandler, Stan James, St minver och alla andra bolag egentligen känner varandra. Inte för att vi utbyter så mycket hemligheter men ändå, mest "det där kan jag inte riktigt diskutera nu".

Mycket poker blir det iaf. Ingen förlorar såklart. Vi är alla strålande och fantastiskt duktiga spelare som kan våra odds och som kan läsa motståndare rakt igenom. Vi har spelat länge och vet precis vad vi ska göra i alla situationer och.... det är sånt skitsnack egentligen. Eller? Möt oss på ett pokerbord nära dig om du vill se efter.

Nu till något helt annat. Häromagen hade en god vän till mig en gammal kentlåt/text på sin MSN ."Vi blev som dom andra" var det och det som slog mig då var att just Anders och jag och Thomas blev inte som dom andra. Dom andra i detta läget är inte de som bor på andra sidan ön i Lost utan de som man växte upp med. Jag har alltid sett mig som ganska normal och det är nog Anders och Thomas också egentligen. Vi har väl dock gått våra egna vägar ganska många gånger och det är väl därför vi inte hamnade med familj och bil och hus och hund och barn och lån och värmepannor och barn igen. Inget fel i att ha allt det men det är inget som jag har. Och vet ni? Jag mår bra ändå. Och jag vet att mina gamla vänner också mår bra och att det kommer gå bra för dem i framtiden. Med barn och värmepanna eller inte.

Avslutningsvis en liten lista med vad som är riktigt bra med Tjibbraltar/södra spanien just nu

1. Solen
2. Värmen
3. Nya vänner
4. Nya utmaningar
5. Mängder av resmål inom två timmar

och så en liten kortare lista med vad som inte är riktigt bra

1. Det ska visst bli regnperiod säger folk
2. Inga "gamla" vänner
3. Längtan efter svensk mat, måste till sevilla och IKEA där...

I pity the fool som drar med sig regnet hit

Kommentarer
Postat av: Rasmusviktoria

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback