Pissed off....

Vet att jag borde hålla den här uppdaterad bättre och jag gillar verkligen att skriva och dela med mig men just nu är det bara för mycket. Kort recap dock. Jag är på fel fot med head of content, head of promotion, head of development, head of offline events och head of poker just nu. det är mer eller mindre varje chef här på laddies.

Är då detta bra? Nej det är det såklart inte men om alternativet är att hålla käften och sitta i ett hörn och knappt göra någonting så väljer jag hellre att ha lite fajter på jobbet. Jag tror jag är en person som ganska ofta hamnar i såna här situationer eftersom jag har en stark vilja och jag behåller gärna den hellre än låter mig kuvas.

Jag har däremot Managing director på min sida vilket är bra eftersom han e chef över alla de andra. Inte för att han sparkar dem innan mig men ändå. Sparkas förresten, skulle va spännande, aldrig blivit det. Tja, den som lever får se. Om det sker, vilket det inte kommer att göra, så kan man ju alltid jobba på Stan james, betsson, 888, partypoker, pokerstars, william hill, VC eller Interpoker kanske. Möjligheterna efter några få månader här nere är ganska många. Men jag vill va kvar och jag tänker kämpa mig kvar, som jag alltid gör. Men nån ändring i attityd från cheferna måste det bli också.

Hur svårt kan det vara att få ett svenskt tangentbord till jobbet liksom? vi är ju bara ett av världens största spelbolag liksom, jag förstår verkligen inte vart problemet ligger

I pity the fool som inte vågar ta konfrontationen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

U go gi...eeeeh u go guy! Låter helt klart bättre med girl! Summasummarum...kämpa på!

Postat av: Anna

Det var jag som skrev det där... mupp-blogg!

2007-03-14 @ 16:54:38
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Det kan ju faktiskt inte vara så svårt att fixa ett "vanligt" tangentbord ;)

2007-03-14 @ 17:53:15
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Petra

Att bli avskedad är inte så illa som det kan verka... har själv fått sparken från en chef som var en idiot. Äntligen blev jag av med honom! Fick aldrig tummarna ur att sluta själv. Grymt skönt. Jobb finns det ju fler av...

2007-03-14 @ 18:17:44
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Ylva

Du, klart du tar de konflikter som behövs, det är liksom det som är the shining esscence av R, att du aldrig backar. Du är lite idol för mig på det området vet du :) Keep up!

2007-03-14 @ 21:54:19
Postat av: mats g

Kan man betta på din chans/risk att få sparken på Ladbrokes? Det vore ju en jävla affärsidé annars. "Den där Conny ligger illa till, max 1,5 ggr pengarna på honom" Jag skulle nog iaf inte betta på att du får sparken. Det vore ju att sätta kniven i ryggen påre.. inte bra!

2007-03-15 @ 14:02:37
Postat av: Rickard

Jag skulle tro att chansen att manipulera det skulle var för stor Mats, bara för dig att sätta allt du någonsin kommer äga och gå i maskopi med den som du satsar på. Vi kommer nog tvingas att säga nej till ditt bet är jag rädd.

Jag skulle tro att jag står i 1.03 nu. Är lite som federer vet du.

2007-03-15 @ 16:22:32
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: mats g

Haha, så jäkla grymt att göra liknelser med Federer. Respekt!

2007-03-16 @ 10:02:21
Postat av: Erlendiqra

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 09:13:45
URL: http://erlendiqra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback