Snabb-blog

Jag har fått kritik från de mest oväntade ställen att jag bloggar alldeles för sällan så här kommer ytterligare ett inlägg. Förstår att det måste komma som en chock men framförallt är det en chock för mig själv.  Man ska som jag tidigare nämnt inte säga att man ska försöka göra någonting utan bara göra det rakt av men i detta fallet beror så mycket på tiden som finns på jobbet samt vad som händer på framtiden. Antar att det är så för alla som bloggar men jag ser mig ju som lite speciell så jag får gnälla lite om det tror jag.

Dagens tänkare från mig är hur det kommer sig att jag inte kan forma en tanke eller plan längre än 3 månader framåt så fort jag ska göra någonting. Dagens andra tanke gick till vart jag var för exakt ett år sen. Det stannade där för jag ägnade mycket tid åt mig själv och min framtid för exakt ett år sedan. Det var då nomineringstid och intervjuer för presidieposterna i SFS, något jag var mycket intresserad av vid tillfället. Många saker gjorde att det inte blev nåt av det men en av den var nog absolut min oförmåga att göra som alla andra och genom att spela ett spel som jag inte var redo att göra. Naivt kanske såhär i efterhand men vet ni, mitt liv blev ganska bra ändå. Mycket bra rent av. jag har sedan dess bott i tre länder, 5 städer och fått en mängd utmaningar presenterade för mig som jag aldrig hade hamnat inför annars. 

Politiken får vänta ett tag till tror jag, kanske lika bra det. Är fortfarande inte lastgammal så jag hinner säkert med det också. Har ju som bekant lite för lätt för att lägga mig i saker. Och för det är jag glad. 

Lista för dagen

1. Mamma, Pappa,  alltid på listan
2. Timbaland; Presents: Shock Value 
3. Ska ge mig på att se Heroes, 18 avsnitt.
4. CSI Miami har sjukt snyggt foto, glättig story men snyggt foto.
5. Nikola Sarcevic, Tybble Skyline
6. Fall out boy -
Arms race - Kanye west Remix, sjukt svängigt
7. Sol och värme, fortfarande bättre än snö och slask

I pity the fool som borrar i lägenheten under så tidigt som kl 11 på morgonen, borde vara förbjudet, alltid.

Kommentarer
Postat av: Petra

Lite speciell? jo jag tackar...*ler* Härligt det!

Postat av: Rickard

Tror ni inte han som borrar kl 11 inte gjorde det, Men han har en stor hammare han trummar i väggen med istället, Grrrr

2007-03-26 @ 12:25:09
Postat av: Anonym

glömm inte dina syrror

2007-03-26 @ 20:16:33
Postat av: jeppan

sök biljetter till EM via UEFA med ett gäng NUUUU. Innan mars är slut. jag, jonas börjesson och två till har redan gjort det. det går att köpa ett paketpris för sveriges tre gruppspelsmatcher för ca 2500 kr. gör det. sen reser vi ihop. med PUSen.

2007-03-27 @ 15:06:13
URL: http://jeppelarssons.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Nu var det så att jag hade en tanke med den här kommentaren men den verkar helt ha flugit sin kos...

Jo nu kom jag på det!
SE HEROES!!!! den är verkligen grym iaf de första 14-15 avsnitten :)

2007-03-27 @ 17:34:44
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Cajsa

Icke att förglömma, för nästan precis ett år sen besökte du den fina staden UMEÅ! :) Nästa stopp borde bli Strömstad! Flyttar på söndag ju, till det nya stället. Ligger centralt, men ändå inte mitt i smeten. Ungefär mittemellan jobbet och stan kan man säga. Jop.... Ha de gött du! Kram i ram.

2007-03-27 @ 21:54:22
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Petra

Hur går det förresten mid upphittandet av den där kamerasladden? Tycker nog att det är lite dålig uppdatering i fotoalbumet...

2007-03-28 @ 10:51:21
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: erika

klart du är lastgammal, skärp dig nu och bli spelkung på stört. nej ja skojja, bli statsminister istället det skulle vara bra tror jag. men jag tror oxå att det var bra att du inte blev det på en gång. kram och ciao!

2007-03-28 @ 20:16:26
URL: http://nittonkvm.bloggagratis.se
Postat av: Rickard

Va fan, jag kommer inte in på mitt konto, kan inte uppdatera, jag vill men kan inte. Nya problem är till för att lösas, får se hur det går

2007-03-28 @ 21:51:25
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Anonym

Appropå ingenting. Finns det inhemskt vin i Gibraltar eller är det alldeles för litet för det?

2007-03-29 @ 10:11:17
Postat av: Rickard

Det är nog på tok för litet skulle jag tro, finns ingenstans alls att odla på ju.

2007-03-29 @ 20:11:53
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Lova

Vet du vad morbror klockan 11 har man hunnit gjort en massa saker ätit frukost, lekit, sett på film o fikat.Det är ju nästan lunch klockan 11 vetja.
Inatt var jag vaken klockan 2 och ville se på emil.
Det ville inte alls min mamma, men det blev som jag ville.
Kram i massor

2007-03-30 @ 22:27:08
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: Rickard

Nåt är sinnesjukt fel på mitt konto för jag kommer inte längre in på min egen blogg, skräp är det med det. Barasånivet, barasådär

2007-04-02 @ 21:54:19
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Conradsina

Brilliant site. Cheers.

2010-12-02 @ 07:42:14
URL: http://conradsina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback