Trött...

Sömnlösheten håller i sig, inte ens efter ett riktigt jobbigt spinningpass och ett par öl kan jag sova. Eftersom alla efterfrågade misslyckats med att komma fram till orsaker till min insomnia fick jag kolla upp det själv. Man drabbar visst av det pga av stress, depression, ångest eller annnat sånt som jag inte förknippar med mig själv. Är nog inte insomnia iaf. Kanske är i den åldern när man inte sover, har ju inte varit här innan så det är ju möjligt åtminstone. Vem vet? Inte jag. - förskräckligt dålig låt förresten, tycker mycket illa om, har alltid gjort. Klart man vet, man vet alltid nåt. Jag är dessutom allvetande, tror jag.

Mötet med chefen gick... Ja, det gick. Ingen ändrade sig och inga direkta svar gavs men respekten ökade i båda riktningar tror jag. Jag är fortfarande lite ambivalent till vad jag ska göra men det där ordnar sig. det gör det alltid.

Det vet jag.


Kommentarer
Postat av: Petra

Det vet jag också.

Postat av: Lova

Klart det ordnar sig morbror. Men sova måste du göra. Sen tycker jag du ska komma hem till mig och hälsa på snart o fika i mitt rum.
Mamma hälsar o kramar också
Massor av kramar från mig

2007-03-21 @ 09:15:09
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: niklas

har du prövat på en skitrejäl fylla? brukar lösa dom flesta problem man har, dessvärre verkar det dock ha en benägenhet att skapa nya, lite lite större problem..

2007-03-23 @ 11:15:05
URL: http://www.skitliv.org
Postat av: Rickard

ska testa det idag då.

2007-03-23 @ 16:39:39
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback