29

Ja, så är det. Tjugonio jäkla år gammal. Fan vad sjukt det känns. ett till trettio... Känner mig som 20 normalt och som 45 idag för det är lite blykeps och så. Födelsedagen skulle ju smygas in med lite festa och kalas igår kväll också såklart.

Året som gott har varit ett händelserikt år och är det nåt jag hoppas extra på så är det lite stabilitet detta mitt tjugonionde år. Ska jobba hårt på att inte bo i 6 olika städer i 4 olika länder detta året, får se hur det går.

Hur känns det då? ja, jag vaknade i morse och världen står fortfarande kvar, solen lyser än och allt verkar gå på i sin makliga takt. Så även jag.

Man borde väl skriva nåt fyndigt om hur det känns och att det är födelsedagsfirande och allt sånt men det här med att fylla år var väl bra mycket roligare när man var liten. jag tror ingen kommer ge mig nåt LEGO eller nån cykel idag. Inte heller blir det jättemycket jordgubbstårta eller sju sorters kakor. Fan, det är inget vidare att bli äldre iaf.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Stort grattis på födelsedagen!!! Skönt att vet att du går före och testar terrängen!
kram

Postat av: Ylva

Stort grattis till en av mina favvokillar av den gyllene årgången =) Du kan få ha en jordgubbstårta innestående tills nästa gång vi ses!
Kram

2007-05-25 @ 12:36:04
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: Ylva

Det bryts inte upp särskilt permanent fr Öret, kommer jobba en del på bl.a. Stadsträdgården. 15-17 är jag i Mariefred med SFS(saknas schema än, så jag vet inte exakt vilka dagar och när..), men tro mig, I won't miss you again! Då blir det tårta :)

2007-05-26 @ 14:04:41
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: Berith

Hoppas födelsedagen var bra. Hade du varit här hade du fått jordgubbstårta. Kram

2007-05-26 @ 18:06:41
Postat av: Lova

Du ska få massor av jordgubbar nästa gång vi ses det är jättegott.
Grattis o massor av kramisar från oss alla

2007-05-26 @ 18:51:01
URL: http://lovatrulsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback