Bloggtorka igen

Jag vet inte riktigt vad det är som sker med mig men ibland finns det bara så mycket att skriva om så jag vet inte vad jag ska skriva och det blir istället ingenting. Precis så är det nu. Bara idag har jag påbörjat inlägg om spanska lata kassörskor, huruvida en vän till mig har för tajta jeans eller ej, varför det aldrig kommer att vara ok att kasta bananer in på en fotbollsplan och att man klarar sig bäst om man gör allt själv. Men jag kan inte avsluta dem, de raderas och det är inte så jag sköter den här bloggen. Det här ska vara en plats där jag skriver ner vad jag tycker utan att använda delete och utan att titta bakåt.

Tills jag hittar den friden i mina fingrar får ni klara er med torra och tråkiga inlägg som det här. Till saken ska sägas, eftersom ni nu undrar, att spanska kassörskor slår de engelska kassörskorna i lathet alla dagar i veckan, att han verkligen har jättetajta jeans. Vidare så handlar banankastningen om AIK - Djurgården härom dagen och det är pinsamt. Att det blir bäst om man gör det själv kan vara en omöjlighet att veta efetrsom man aldrig gör det. Eller jag gör det inte, det hinner jag inte. Skiteremet.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Linus

ta´jta jeans i värme är ju aldrig speciellt bra,,, speciellt inte om man måste vänta på dom där slappona i kassan du blir det ju lätt lite klibbigt...

2007-05-30 @ 09:18:58
Postat av: Ylva

Skriv det om att allt blir bättre om man gör det själv, så slipper jag göra det..

Postat av: erika

jo men faktikst. ibland så blir saker faktiskt bättre om man gör dom själv. eller så blir dom bara enklare. men enklare är väl bättre.
jag gillar att du skriver torra och tråkiga inlägg. det gör jag med

2007-05-30 @ 20:27:07
URL: http://nittonkvm.bloggagratis.se
Postat av: erika igen

kan du inte plocka bort den där "skriv in en kod jag tror du är spam"-funktionen?

2007-05-30 @ 20:27:46
Postat av: Rickard

Hur tar man bort dem?

2007-05-30 @ 20:52:55
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Mats

Once you go tajt, you will never stop. Lite som reklamen med Pringles, men det stämmer.
Skriv om Elfsborg eller nåt annars.. Där finns det väl nåt att alltid hämta. Eller landskampen på lördag. Ja, va fan vet jag. Idag sökte jag jobb på CSN. Hoppas jag inte får det... Hur skulle det se ut? Mats på CSN?! Får man ha tajta byxor fortfarande om man får ett jobb hos CSN? Note to myself att kolla upp sådant innan jag skickar iväg arbetsansökningar på måfå.

2007-05-31 @ 11:28:42
Postat av: niklas

fast alltså, det är väl tajta byxor man ska ha på myndigheter? det är ju fint och propert i samhällets ögon, värre att glida dit med stora baggybyxor ju.
nog om det, jag önskar mig en alternativ berättelse om Noa och hans ark och inget om hur man ska göra saker själv grejen, det är tråkigt att göra saker själv och nästan alltid bättre när andra gör det åt en, så är det med det och därmed basta!

2007-05-31 @ 13:31:37
Postat av: Kattis

Fick ju inget svar om den 15:e?? är det så illa att jag missar dig igen i staden? kram o trevlig helg

2007-06-01 @ 19:11:41
URL: http://minandra.blogg.se
Postat av: Vemundvilja

Good people of togo i was here ok.

2009-05-19 @ 08:36:24
URL: http://vemundvilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback