Klädmode var det tänkt men så blev det inte

Hela grejen med att ha en dagboksblogg skulle ju kunna vara att man uppdaterar den lite oftare kan man tycka, och det tycker ni såklart men jag är inte så bra på det där. Alldeles för mycket att göra och lagom när jag väl sätter mig och ska skriva så är jag antingen för rödvinsbubblig eller för trött efter en ansträngande (nåja) arbetsdag. Jaja, skitsamma, jag skriver ju nu iaf. Är lite bakis istället efter en kombination av de där två anledningarna ovan.

Lite förbannad just nu för jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om spaniens hemska klädmode, för det är ruggigt men det är borta och jag orkar inte skriva det igen. Men det är gott om gult och grönt och inte mörkgrönt då kans jag lova,. Rosa är frekvänt använt och så är allt illasittande. Hemskt är det iaf.

Så, vad gör man när man inte orkar skriva ett nytt inlägg? Man slutar och det gör jag nu snart. först ska beslrivas att jag ännu inte vart ledig och på tisdag är det då tre veckor is träck som har jobbats. Då ska jag enligt uppgift vara ledig. får se hur det blir med det dock.

Ja, det var det för nu, Bra att så många anser det vara bra att det är en blogg som är en dagboksblogg för så är det ju och det är svårt att göra nåt åt. Jag närmar mig mitt 100 inlägg också och då ska jag presentera nåt alldeles speciellt. Eller, så speciellt är det kanske inte men jag ska presentera nåt iaf. Så är det

I pity spanskt klädmode inpressat i alla dessa bleka britter.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tur att jag redan hade fått da del av dina kommentarer och åsikter angående klädmodet där nere. vore ju trist att ha gått mist om det annars. Men visst hade du rätt, jag hade läst inlägget ialla fall...

Postat av: Krisse

Ska bli intressant att se det när jag kommer och hälsar på. Tror att det kan ge mig en del härliga skratt om jag känner mig själv rätt.
Hoppas att du har det bra och snart kan få lite ledigt.

Kram på dig

2007-05-14 @ 11:19:32
URL: http://kristinpersson.blogspot.com
Postat av: linus

har inte läst ditt senast inlägg ännu, däremot så såg jag att du hade linne på dig på din "profilbild" det fungerar fan inte så det så, du jobbar i vären och är inte på någon chartersemester

2007-05-14 @ 11:51:36
Postat av: Anna

spanjorer och klädmode går väl inte alltid ihop..och särskilt inte britter i spanskt klädmode...

2007-05-14 @ 15:18:38
URL: http://minholk.blogg.se
Postat av: Rickard

Det är inget charterlinne utan ett basketlinne och det är helt ok när man bor här. Basket är stort här och det är inte en britt som vet va fan det är, typ.

2007-05-14 @ 19:19:41
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Pappa 14-5-07

Hej Rickard. Gick mitt förra medelandefram?Här Vänersborg har det regnat och stormat idag (måndag) Du verkar trivas skapligt uppfattar jag.Hoppas Vi snart hörs av.Spännande om kommentaren går fram denna gång.Ha det bra Rickard Hälsningar Pappa

2007-05-14 @ 20:18:31
Postat av: Cajsa

Ser fram emot det 100:e inlägget med stor spänning, måste ju bli nåt i hästeväg! :)

2007-05-15 @ 20:46:57
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Martininga

Very informative and enlightening website

2010-04-20 @ 12:33:29
URL: http://martininga.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback