Kommentarer

Ok, alla ni med blogg.se-konton. Jag har inte slutat läsa och jag har inte slutat bry mig. Det tycks dock finns någon slags spärr på detta från Spanien nu så jag kan verkligen inte posta några kommentarer alls. Må nu inte detta påverka er negativt i att läsa och kommentera ipitythefool. Jag skriver mina kommentarer och postar dem men ingenting händer. Det är synd för många av er skriver så inspirerat så man måste, men jag kan inte. Illa av mig men inte mitt fel, hoppas den blocken försvinner snart.

Kommentarer för övrigt, de är intressanta. Det har visat sig (efter att jag lärt mig hur man kommer åt sin statistik) att jag kan vara Sveriges/världens minst lästa blogg med 47 enskilda läsare dagligen. Dessa 47 loggar in totalt 213 ggr per dag om man snittar sen jag startade. Det är inte många men det är bra många fler än jag trodde. Jag trodde jag lästes av 10 personer av vilka jag kan nämna alla vid namn, men så var det inte. Bryter jag mot nån sorts bloggregel om jag tvingar folk som läser att skriva hej? Ni behöver inte ha en egen sida, inte ens ha en riktig mail, Knappt ett eget namn. Jag tycker om er alla men ibland behöver man veta om ni är där.

På tal om folk som man inte vet läser ens så går mycket av mina tankar idag till en tjej som blivit väldigt mycket Gbg, en tjej som inte haft så lätta beslut framför sig men som ändå fattat dem. som kanske kommer och hälsar på snart. en tjej som behöver lite sol för att ta bort ett minne, kanske brun utan sol hjälper för stunden? Idag går tankarna till hon som har haft ett tufft år. Till en tjej som är den bästaste i världen. En tjej som jag tror att jag alltid varit lite kär i, en tjej som är en så bra vän som man kan ha. Idag går tankarna till hon som gör det som så många andra är för fega för. Idag är tankarna av kärlek och av medkänsla. Du vet att du är bäst. Jag vet att du är bäst.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag ramlade förbi av en slump idag....=)Vad trist att du inte kan kommentera.....Hoppas att dte löser sig....=)

Postat av: Petra

Trist att inte kunna kommentera. Själv kan jag inte låta bli att säga hej. Tar alla chanser jag får...*ler*

Ditt spanska internet verkar ju funka kanon förresten...först skypen och nu bloggen, hmm...

2007-05-06 @ 10:34:50
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Stina

Hej
Alltid lika roligt att läsa din blogg. Bara så där, för att låna ett uttryck från en "go gubbe".

2007-05-06 @ 11:48:25
URL: http://jivebo.blogg.se
Postat av: niklas

vadå? sveriges/världens minst lästa blogg med 47 enskilda läsare dagligen? det är ju asgrymt ju! vafan. nu blir jag nästan lite förbannad! jag kan tänka mig att det ligger bra mycket över snittet på alla jävla bloggar som finns där ute. jag tror inte jag kan kolla statistiken på min sida men jag är övertygad om att den ligger runt 10 oenskilda läsare per dag!

2007-05-06 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback