Man ska inte lova för mycket

Det har jag gjort. Detta är inlägg nr 100 i denna blogg och det ska vara nåt alldeles speciellt har jag lovat. Men mitt projekt är inte klart så jag kan inte publicera det än. Jag är inte ens i närheten av att vara klart så det kan kanske bli nr 150 om man har otur. Men det betyder ju inte att detta är ett precis värdelöst inlägg är klart. det kan kanske bli lite bra med inspiration av... åskan och regnet kanske. Det är jordens skönaste lilla oväder utanför balkongräcket, blixtrar och dundrar och regnar. Och här sitter jag med min dator och hänger. Man har det ganska bra ändå. jag har väl å andra sidan inte sagt nåt annat den sista tiden, ja skulle vara när Man u blev robbade på segern i FA-cupen då men... det är glömt nu, jag är inte bitter...

Lite siffror.
1000: antal tävlingsmål som Romario gjort nu, måste nämnas.
500: nästan det antal kommentarer denna blogg har totalt, den som blir 500 ska jag skriva ett eget inlägg om.
100: antal blogginlägg jag gjort sedan jag startade I pity the fool. Fint så
78: en fin årgång. Finns många bra killar från det året.
29: fyller jag på fredag.
28: antal dagar jag jobbat i sträck.
25: är det på fredag.
15: Juni, då ska jag hit på Ladbrokes VIP event och representera:
Sealounge
7: George Best
6: inlägget som heter "till er som är kvar... eller som nånsin vart med" var det sjätte jag skrev, och det bästa.
5. den ultimata siffran när man ska göra en toplista
1. Antal dagar till min lediga dag, favoritsiffra och dag då jag får besök
0. antal fler inlägg som blir på engelska som det känns nu.

Varför då denna lista?Ja, jag vet faktiskt inte. det kändes nödvändigt på nåt sätt. Svårt att säga varför nu i efterhand men det kändes rätt bra inna och under tiden. Kom inte på i närheten av så många siffror som jag skulle vilja men det gör kanske inget. Det gör det inte för mig iaf. Nu nåt helt annat.

En sak som...Näe, jag har inte inspiration att fortsätta, jävla regn. Kom åter solen, allt är förlåtet.


Kommentarer
Postat av: linus

tar en chansning på att detta inte blir kommentar nummer 500 sen så ska jag inte kommentera mer för än den tävlingen är avgjord.

2007-05-22 @ 08:39:29
Postat av: Kattis

Inte ekonom.. marknadsförare... men ett vik. Kanske inte värt att flytta för? eller

Postat av: erika

den 14e jobbar jag till 17. efter det ingenting. och den 16e är det ju lördag så då är jag fri. kul att ses! :)

2007-05-22 @ 13:02:45
Postat av: Mats

11 är min hatsiffra just nu eftersom det tar ÖBO 11 månader från det att ÖBO frågar om man vill ha en ny kyl och frys. Jag citerar svaret på det halvgriniga mailet jag skickade till Dervisa på ÖBO:
"När det gäller kyl och frys blir det inte före semester
(runt oktober , november )."
Hur jävla lång semester har Dervisa egentligen?
Min favvosiffra är 666. Hamen.

2007-05-22 @ 15:58:47
Postat av: Lollovisen

Jag vill bara säga att 1 är antalet dagar tills jag får veta om jag ska till Italien eller inte... hon ska ringa imorgon 11.30

2007-05-22 @ 20:21:55
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Petra

Siffran 1 är då sannerligen inte en av mina favorit siffror just nu.
1 är nämligen antalet hundralappar jag har kvar på mitt konto (tur att det är dax för lite halv fattigt CNS på fredag)
1 är även antalet månader jag har kvar på exjobbet och det sorgliga antalet rader jag hittills skrivit på mitt arbete.
0 är för övrigt mängden motivation jag känner just nu och antalet ätbart i mitt kylskåp. hmm...
Tur då att det "bara" är 54 dagar kvar till jag åker till spanien.... ;)

2007-05-23 @ 09:39:33
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jag räknar inte.. så mycket. Jag har utnämnt mig själv till sifferblind. Barasådär.

2007-05-23 @ 13:43:54
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Rickard

en av er är nr 500, och en av er kommer ett inlägg att handla om inom kort, om det är nästa beror på vem som vinner Champions Leauge idag.

2007-05-23 @ 21:25:56
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Lova

Siffror tycker jag bara är dumt.
jag vill vara 6 år för då får man klättra på dom gråa elskåpen på gården.
Men mamma säger att jag bara är 3 och för liten.
Då blir jag jättearg.
Sen har jag 21 inlägg i min blogg , när jag är lika gammal som dig har jag nog också 500.
Kram på dig

2007-05-24 @ 09:08:53
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: Pappa

Hej Rickard. Efter att läst Din blogg i kväll tors24-5 kollade jag kommentarerna och ser att mina tydligen inte gått fram gör nu ett nytt försök än en gång ha de bra Rickard.Hälnningar Pappa.

2007-05-24 @ 22:12:35
Postat av: Petra

Grattis på födelsedagen älskling!
Tycker att det är grymt tråkigt att jag inte kan var och gratta in person. Hoppas iaf att du får en riktigt härlig dag med lite extra guldkant. Sådär som det ska vara.
Nu ska jag till biblioteket och skriva vidare :(
I miss you! Love you!

2007-05-25 @ 08:12:33
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se
Postat av: Cajsa

För säkerhets skull, ifall inte sms:et gick fram.. Grattis på födelsedagen! :)

2007-05-25 @ 09:05:24
URL: http://lifeisabitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback