Så är det

Men vad hände då? Gick det bra med chefen? Hur är det? Mår du bra? Kommer du hem?

Många frågor har cirkulerat i telefoner och MSN sen mitt förrförra inlägg men det är så att jag fortfarand einte kunnat ha det där mötet. Svårt att fatta några beslut om framtiden utan att ha alla fakta klara. jag kan ju ha så förbannat fel och det hade inte varit första gången jag drar förhastade slutsatser om någonting. Tills dess jag vet gör jag det jag alltid gjort. jag jobbar på och sliter och hoppas på nåt bättre. Men är trött på att hoppas och behöver ha nåt konkret att ta tag i.

Ja, nu blir det annars Graveyardshift i 9 dagar, 17-01. känn på den ni bortskämda studenter. Men jag är ju här för att jobba och inte för att ha semester.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: linus

har du gått och blivit bitter? det har nog med åldern att göra

2007-05-03 @ 15:01:00
Postat av: Petra

Skönt att ni fick pratat nu iaf. Lät så glad. Gladare än på länge. Så härligt att höra. Puss

Postat av: Krisse

Jag är verkligen jätteglad för din skull! :o)
Jag hoppas att du får en bra dag på jobbet idag. Nu är det dags för mig att gå hem.
Kram

2007-05-04 @ 15:07:52
URL: http://kristinpersson.blogspot.com
Postat av: Rickard

Det gick bra, med chefen alltså. jag hade såklart missuppfattat hela grejen och ahde gått igång av fel anledningar. Idiot är man men mer om det i nästa inlägg

2007-05-05 @ 03:37:57
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback