8 dagar och Bengt

så länge har jag inte gått utan blogg sedan jag startade tror jag. Förutom när jag tog en paus på riktigt då, men det har inte det här varit. Bara inte haft tid helt enkelt. Har besök just nu och det har vart en eventfylld vecka. Sett en del av ön tillockmed. Dingli Cliffs i söder och Chikkiwwa i norr/väst. Plus att vi vart i zebbug i mitten av misstag. Vi lyckades på något sätt att tappa havet när vi var ute och gick. Man kan tycka att det är mer eller mindre omöjligt när man är på en ö men det gick.

Nu är det snart två veckor til relaunch av www.Erik123.com och nu börjar det bli spännande om hur det kommer gå. Dags att testa om det man har tänkt går hem i "stugorna" men det ska det nog göra. I am confident in my ability.

På lördag åker jag till MAdrid för att se Spanien-Sverige och stannar till på tisdagen. det kommer bli grymt såklart.

För övrigt verkar ju detta vart kul i veckan som gått.



Så, kortaste bloggen i historien över för denna gång.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Mats

Det var ganska jobbigt och pinsamt att se Bengt fyllesnacka live (live på tv alltså..), men så här i efterhand är det ju så klart hysteriskt roligt! Hyséns, Jonssons och Mouradonas reaktioner i bakgrunden säger väl allt? Kanske blir en svensk tradition att göra ett arsle av sig själv i direktsänding efter sm-guld. Hoppas det i alla fall.

Och jag måste ju erkänna att jag är lite avis på dig som drar till Madrid och ser matchen. Jag läste i tidningen att det klassas som en högriskmatch. Ta med knogjärnet med andra ord.

2007-11-15 @ 11:01:59
Postat av: Anders

Bengt är ju kung! Var det bästa under hela galan!

Postat av: Petra

Tycks ha blivit lika dåliga på att blogga frekvent du och jag...
Skärpning och spark i baken!
Gött att blogga side by side dock...

2007-11-16 @ 00:37:10
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback