Fylleblogga

Ja, vad ska man säga. Först ska jag nog börja med att be om ursäkt för alla stavfel som det kommer vara i det här. jag skriver detta i ett stadie där jag lovat mig att jag inte ska blogga. Jag fyllebloggar alltså. ja, jag kanske inte är direkt så fylle som man skulle vilja men jag är på inga sätt och vis nykter. Jag ska berätta varför.

Det har ingenting med att göra att Sverige är klart för EM, vilket jag visserligen är mycket glad för. Inte heller har det att gör med att England missat, vilker jag är ledsen för. Det har knappt med sport att göra, knappt. Inte har det heller att göra med att jag är tillbaka på den här skitön efter att ha varit i Madrid i ett par dagar. Inte ens det. Jag vet knappt vad det har gör med ens. Bara varför det har hänt. Idag har varit en riktigt svensk dag. En dag som lika väl hade utspelat sig i Örebro eller varsom. Väckt imorse okristligt tidigt med anledningen att vi skulle lira brännboll med lite andra svenskar här på ön. Klart vi ska tänkte jag. Var inte så enkelt visade det sig. Visst tog vi oss dit men vi gick också vilse på den maltesiska landsbygden på väg dit. Inte första gången för mig heller... Inte kul.Vi hittade till slut iaf och när vi väl gjorde det var det den sämsta plan jag sett någonsin. Men vi spelade. Som ni vet har jag viss tävlingsinstinkt och klarar inte riktigt av det här med att inte gå in med 100%. Så också nu. det resulterade i att vi hade en alldeles för stor plan som var nästan omöjlig att varva. Bara nästan. Jag tog i allt jag orkade och fick träff. Satte fart, andra konen: rullgrus. Uppskrapat knä, sida, arm och händer. Höll på att skrapa botrt min tatuering ju. AJ!

Så, det sätter ju spår för kvällen. Senare har vi lirat poker hemma hos Johan som bor i en mycket cool lägenhet. Har sett på svensk hockey på storbildstv och lyssnat på bra musik. Men mest lirat poker. två turneringar med 8 och 9 deltagare, Jag kom 3:a och 2:a. Pengar gav det, inte mycket men det blev inte minus totalt iaf. det är alltid bra. Jag slog Ola iaf, det var det viktiga, Eller, mja, kanske inte men det var en skön bonus. Han är förbannat bra pokerspelare och det är alltrid kul att slå såna. Mario blev för tuff i sista turren men pengarna stannade ju inom "familjen" Det var sedan dags för utgång men jag var både för trött och mådde inte så bra. Eller det ena kanske gjorde det andra.

Jag har inte tokbloggat sista tiden kan man väl säga. Jag har funderat mycket. Över framtiden. Jag har kommit fram till mycket bra grejer och jag har mycket planer. Jag ska snart berätta om några av dem och jag är säker på att många av dem kommer se dem som både spännande och spännande. Kanske tom roliga. Vi får se vad det blir och vi får se vad som händer. En sak som är klar är iaf att jag åker hem för Julledighet den 19 december med Ryanair till Skavsta. Hoppas någon i familjen känner det är läge att hämta där, det vore ju najs.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Melvinsigrun

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback