I rasande fart

Jäkla kul uttryck det där, rasande fart. Och det ska innebära att det ska gå snabbare va? Eller framåt iaf, ja farten då, framåt. Hur är det möjligt för när allt annat rasar så går det ju utför och det gå visserligen snabbt men framförallt utför. Och det gör det ju inte för mig. Men jag kan inte ändra rubriken, så gr inte jag när jag skriver. Jag sätter rubriken och sen skriver jag. Raderar inte och funderar inte så mycket heller. På vad det är jag skriver alltså, funderar gör jag ju annars lite för mycket. Kanske mest hela tiden faktiskt. Men inte på vad jag skriver. Det i sin tur kommer nog göra att jag aktivt kommer att radera vart och ett av alla inlägg om och när jag blir någon slags person som folk googlar eller annat. För det står mycket om min person och om mina åsikter häri. Saker som kanske inte är så genomtänkta. Jag står för dem, men det är dumt att uttrycka dem för tydligt. Så menar jag,

Vad är det då som går i rasande fart tro? Jo, Bloggen såklart. Den har stått emot facebookflugan och står stadig på sina besökare sedan starten. Tom ökat något med tiden. det är ju gott. Jag närmar mig 200 inlägg även om det är en bit kvar. Till det är det kommer över 750 kommentarer och du förstår att man kan hitta mycket om Rickard Pettersson om man bara har tid att läsa. det är lite farligt. Jag trodde nog inte att jag skulle närma mig 200 inlägg när jag startade den här där i universitets-örebro. Det är inte heller så mycket I Pity The Fool över den som jag ahde tänkt att det skulle vara. Men jag gillar fortfarande uttrycket. Och jag startar knappast en ny blogg med ett annat namn, eller gör jag det? Mja, planer finns på en engelsk. Men kanske ska jag lägga min fritid på något man kan tjäna pengar på istället. Eller bara på att leva livet kanske. Det finns goda förutsättningar för det här.

Gorg Borg är fortfarande en poet som också vart premiärminister elle rpresident tvåggr här på Malta. det är vad jag vet nu. Jag vägrar Wikipedia han utan tar mig sakta fram på annat sätt. Fortfarande ett sjukt kulgatunamn och jag uttlar det uppenbarligen fel för ingen vet vad jag pratar om när jag säger det. Men det kommer nog, kanske i en rasande fart?

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Petra

Visst kan man läsa mycket om Rickard Pettersson här. Minns själv hur jag över ett glad vin eller två sträckläste bloggen din för nu ganska många månader sen. Kanske för att lära känna, eller mer troligt för att jag är så attans nyfiken... ;) Skön läsning ska du veta, är väl därför jag tänker vänta så länge det behövs på boken *ler*

Postat av: S

Ditt basta inlagg.

http://ipitythefool.blogg.se/040606130414_till_er_som_r_kvar_eller_som_nns.html

Vannerna. Minnnena. Orebro. Allt finns i detta inlagg.

2007-11-06 @ 13:50:01
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback