Bloggen är död, länge leve bloggen?

Var tog alla bloggare vägen? Eller, ni är ju kvar därute men vart tog alla inlägg vägen? Var tog mina vägen?

Facebook tog över säger många men det kan inte vara hela sanningen va? Det är ju gott att skriva av sig och det är skönt få ur sig det man tänker på. I mitt eget fall är det lite krångligt då det mesta jag vill skriva om är mot företagets policy, dåligt mot min egen karriär och person eller bara rent dumt att skriva om just nu. Fast det är klart, man kunde ju räknat ut det här... Anders har ju precis startat, då vet man att det är på väg ur tiden.

Iaf så saknar jag mina bloggande vänner som inte lika ofta skriver numera. Så Sofie, Erika, Ola, Kattis, Anders, Cajsa, Gus, Petra, Jeppe, Ylva, Niklas, Jonny, Lova, Krisse, Jacob, Anna, Brian, Lollo och Mie borde definitivt skriva lite mer. Och jag borde låta bli att räkna upp bloggare eftersom jag med säkerhet har glömt nån jag brukar läsa. Markus, Tomas och Zacke tex. Säkert ännu fler. Jag läser för mycket bloggar kanske men jag gillar att veta vad som rör sig i folk huvuden. Vänner såväl som folk som är helt anonyma för mig läser jag med glädje och det enda som skiljer sig är väl att kommentarseffekten är lite större på de man känner.

Har annars ägnat sista tiden åt att lyssna in mig på nya Kent, Hives, Foo Fighters, Mims och faktiskt Britney.

Bäst? Pretender med Foo fighters i tät konkurrens med Tick tick tick med hives och This is why i´m hot med Mims.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Petra

Pretender är utan tvekan den bästa låten just nu. Grymt bra! Inte minst är den kanon att träna till. Precis då man trodde att all ork var slut, så lyfter Dave Grohl en...

Ska skärpa mig med bloggandet. Skulle inte förvåna mig om det snart dyker upp ett, kanske tom ett ikväll om hur sjukt peppad jag är inför Winnerbäck imorrn och sen naturligtvis ett om hur grym han var och är när jag är tillbaks i Skåne på torsdag... Så det så.

Postat av: Anders

Jo, men Rickard, vi visste ju att det skulle sluta så här! Bara en tidsfråga innan jag dragit ned facebook i skiten oxå.......

2007-10-30 @ 22:40:42
URL: http://almostordinary.blogg.se
Postat av: Lova

Det är bara så att mammas dator har varit sönder och därför har jag inte skrivit. sen har du ju varit här "hemma". Det var jättekul o träffa dig.
Idag ska vi o skaffa pass till Emily, hon får ju åka o hälsa på dig.
massor av kramar från oss alla.

2007-10-31 @ 08:28:23
URL: http://lovatrulsa.blogg.se
Postat av: Kattis

Lycka till med beslutet. Drar iväg neråt Tyskland nu, vill höra vad som händer, ok!

kram

2007-10-31 @ 08:51:26
URL: http://minandra.blogg.se
Postat av: S

Update done! :)

2007-10-31 @ 18:23:45
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Pappa.

Hej Rickard.Har läst din blogg du har kommit lyckligt till Malta igen jobbigt med beslut men ge Dig inte. Hälsningar Pappa.

2007-10-31 @ 19:58:09
Postat av: Ylva

Ville eg. ha in "Fantastisk bloggkommentar" på Dagens Bästa-listan, men det var ju inte idag.. Attans =)

2007-10-31 @ 23:51:07
URL: http://helalivet.blogg.se
Postat av: erika

ja... jag vet. bättring ska ske. men jag har ju även startat en företagsblogg. det är väl lite bra i alla fall? för övrigt anser jag att facebook snart kommer rutna.

2007-11-01 @ 21:39:29
URL: http://annaerika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback