Här sitter lilla jag och bloggar

Det är ju rätt synd om en egentligen.

image39

Fåtöljen är rätt ful men grymt skön och utsikten kan man väl knappast klaga på. Vi har fått internet idag och en trådlös router till det så nu kan jag snacka överallt i lägenheten utan att behöva snatta från grannen. Tror inte jag haft fast internet på över ett år så det är ju en klar förbättring det här.

Skypar ni mig på användarnamn ripsson så kan jag visa er utsikt och lägenhet genom videofunktionen. Om jag får låna Marios dator alltså.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser riktigt härligt ut! Ser fram emot många fina blogginlägg genererade i den fåtöljen i framtiden.
Puss!

Postat av: cajsa

som sagt, stekare :)den där soffan ser ut som en av de vi hade i värnamo.. huvvaligen. men utsikten är ju ganska fin måste jag erkänna. bortskämd jäkel du är.

2007-10-14 @ 11:07:40
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: erika

okey, jag ger mig. ge mig ett jobb på malta nurå, jag lovar att ta med en snyggare fåtölj.

2007-10-14 @ 22:41:28
URL: http://annaerika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback