Ingen lust

Jag har fan ingen lust att blogga alls. Finns inte så mycket att säga. Har vart i Sverige och jobbat och hälsat på familj och vänner. Det var grymt kul.

Och nej, jag var inte dryg som inte kom till Örebro. Ni är allt annat än bortglömda. Men Linus, skulle du sätta foten i närheten av Niklas och Mats när ICA går som de gör om du hållt på Elfsborg? Nä, just det. Och, jobbet ligger numera i Göteborg när man hälsar på i gamla hemlandet.

Ni kanske skulle ta och hälsa på, eller är det för drygt att begära det. 16 månader utomlands nu... inte många besök inte. Ingen skugga på de som vart men kom igen... Värme, Sol, glädje, Rickard. jag skulle åkt direkt. Men så har jag ju lite för bra självförtroende tycker folk också.

Barasådär


Kommentarer
Postat av: Petra

Sol, värme, glädje och Rickard...mmm, såklart jag kommer. Hur skulle jag någonsin kunna motstå det. Köpte just biljetten. Ses snart älskling!

Postat av: cajsa

föga lockande :)

2007-10-25 @ 17:48:57
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Sigmundane

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-09-07 @ 08:33:35
URL: http://sigmundane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback