Så gick tiden igen

Nytt jobb, nytt land, nya uppgifter och nya utmaningar gör att bloggen blir lidande... igen. Men jag får skärpa till mig igen. Jag gillar ju att skriva och jag vet att det är bra att jag får ut vad jag tänker på. Då mår jag bra och en glad Rickard är en roligare Rickard för alla. Tror jag. Bloggkulturen verkar dock totalt ha blivit övermannad av Facebook men jag gillar att skriva ner mina tankar till punkt snarare än att lämna ett kort meddelande på en "vägg".

Malta is the shit som man säger. Trivs sannerligen bra här och redan efter 10 dagar så vågar jag nog säga att jag kommer trivas bättre här än jag nånsin gjorde i Gibraltar eller i London heller egentligen. Men det fanns annat som var bra i London, som inte finns här. Fanns väl saker i Gib med men... Ja, här kommer det bli bra. Ska bara jobba livet ur mig ett tag först. Gå in i väggen, kan man det? Ja, det kan man för jag har sett folk göra det. Och det var inte kul. Ser ni några som helst såna tendenser på mig så säg till mig jävligt hårt. Är jag på msn med erik123-logga så jobbar jag och är det nåt annat så är jag ledig. Så kan man hålla koll, ok? Så håller jag koll på mig själv så länge, men det är ju ingen ide för jag har aldrig kunnat känna efter vad som är lagom att jobba.

Jag har en lägenhetskompis, Mario. Mario är från enköping och ägnar just nu hela kvällarna åt att hets-se Lost, alla säsonger. det är många avsnitt. Det är ytterst underhållande då han sitter och skriker åt datorn då nån gör nåt konstigt i serien. Det gör de ganska ofta. Mario har bott fem år i New York och har en ganska kraftig accent av det så det känns som jag sitter mitt i äpplet och skriver detta. Mycket underhållande som sagt. Men han e cool, det e bra. Även det kommer bli fint, helt säker på det.

Barasådär


Kommentarer
Postat av: Linus

FÖRST!

2007-10-10 @ 14:28:25
Postat av: S

Nja London is the shit! Och jag har ett helt entourage bakom mig som haller med ;) Men det ar klart att det kommer bli bra och snart har du sakerligen en Maltamaffia som stottar dig i det pastaendet.
Bloggande gar i perioder...men jag tycker anda att din uppdateras ganska frekvent. keep up the good work!

Postat av: storasyrran

hoppas att allt är bra saknar dej nu hoppas vi ses snart många kramar

2007-10-10 @ 19:33:00
Postat av: Torragne

Very nice site!

2009-04-06 @ 08:17:18
URL: http://torragne.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback