Täcket över huvudet

Ibland vill man bara att dagen ska ta slut. Rakt i säng utan att tänka mer. För det är allt man gjort hela dagen, i full fart.  Få vakna upp och en ny dag startat, med nya möjligheter och chanser. Idag är utan tvekan en sådan dag. Velat dra huvudet i väggen ett par gånger och kanske tillockmed funderat över om det här är vad man vill en eller två gånger.  Istället tar jag ett par öl och hoppas att jag blir rätt så gött full så jag slipper tänka. Kanske kan jag sova också, drabbats av den där insomnian igen...

Men så här är det alltid för mig, innan man är igång och innan man satt ner sina första steg. Men idag var tuff, idag visade jag att jag vem jag är och att det alltid blir jobbigt när man är som jag. Men så är det. Varför ska man vara som alla andra?

Då får jag kanske ta att jag troligen slitit av mig håret innan veckan är klar.

Barasådär

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja på Malta kör man inte på rätt sida av vägen. Där kör man i skuggan... Så rätt galna är de. Kul med någon som tänker mycket. Och som bloggar av samma anledning som mig.
HA det!

Postat av: Petra

Tror på dig och på vad du kan åstadkomma. Blir bra ska du se. Dra täcket över huvudet brukar sällan hjälpa dock, egentligen inte att bli full heller...men det skingrar ju tankarna rätt bra iofs.
Tänker på dig! Puss

2007-10-11 @ 21:40:17
URL: http://inmyheadandaroundit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback