Arbetsskada

Ja, ingen allvarlig arbetsskada som att borra sig i handen eller klippa av ett finger eller så alltså. Så yufft är inte mitt jobb och så dum är inte jag, nu iaf. Det hadlar snarare om den här pokern jag håller på med nästan jämt. Jag var precis inne på lite kompisar bloggar och lade lite kommentarer och då måste man ju fylla i en kod. Denna kod kan se ut som Q2J3 ellr K9A8 eller liknande. Detta startar omedlebart min hjärna med att tänka att det är ganska bra händer att starta med när man spelar omaha poker. Jag är sjuk, jag behöver hjälp. det blir för mycket, stoppa mig. En sån enkelt grej liksom, det tar över mitt liv totalt. Men så lägger jag kanske ner totalt 60-70 timmar per vecka på någon slags poker så det är inte konstigt kanske.

Min gode vän Mats har listat de saker han tror att jag kommer att avslöja när det väl är dags och han har funderat ut dem så bra att de förtjänar sin plats i solen. I pity the fool har heller aldrig varit direkt emot listor så här kommer de.

1) Du flyttar hem till Sverige och startar en limousineservice.
2) Du kommer ut ur garderoben.
3) Du ska sluta spela poker för det är, som du själv har påpekat ett flertalet gånger, världens jävla skitspel.
4) Det var du som kläckte idén till Facebook och ber om förlåtelse till hela världen för den otjänst du är skyldig till.
5) Du tycker egentligen inte om White Russian, du snarare hatar det.

Ingen kommentar på nån av dem, ni får gärna såklart men jag håller mig från.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, Om du tänker komma ut ur garberoben på något annat sätt än den vanliga Rickard, om än kanske i ett par andra jeans, vore det jättegulligt om jag fick lite förvarning... En sån nyhet kan bli hård att läsa i på din blogg...
Är väl kanske inte så orolig iofs..*ler* ..

Postat av: cajsa

Jag lägger till en till, om det är ok.
6) Du känner att du behöver lite mer utmaning på bollsportsfronten och vill visa dig lite mer sportig. :)
Förresten, jag trodde aldrig att du skulle överge gin&tonic som favvodrinken. Men så trodde jag heller aldrig att du skulle bli en rödvinsdrinkare. Så är det,

2007-09-05 @ 23:46:10
URL: http://lifeisabitch.blogg.se
Postat av: Kattis

Galen lista, håller tummarna för 1:an och att det sker i Stockholm! då skulle jag må rätt bra. I övrigt så förstår jag dig, allt är inte alltid så enkelt som det verkar, så follow your heart?!

2007-09-06 @ 11:36:47
URL: http://minandra.blogg.se
Postat av: Kattis

För övrigt, fick just två par ;-)

2007-09-06 @ 11:37:19
URL: http://minandra.blogg.se
Postat av: Mats

Jag känner mig hedrad!

2007-09-07 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback